Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2022 - 11:25 Der er 5 kommentarer

Gmail login

Ved ikke om dette er det rigtige Forum for mit spørgsmål, men jeg prøver.

Jeg kan ikke logge på min Gmail, på hverken min IPad, IPhone eller IMac
Har haft mailen i flere år og det har fungeret fint, men det gør det ikke nu.
Det er startet med at jeg har glemt mit password og har åbenbart ikke fået det skrevet ned eller gemt, hvorefter jeg har trykket på “glemt password” og gået gennem de forskellige muligheder der fremkommer ved det, men det har ikke løst problemet.
Jeg har prøvet rigtig mange gange i går uden held.
Alle de underretninger der bliver sendt til mig fra Google har jeg af gode grunde ikke kunnet se da de kommer ind på gmailen.

Jeg har også en Outlook mail, og var overbevist om at jeg ville få besked i denne hvis dette problem opstod. Troede også jeg ville få besked på min telefon, men har åbenbart ikke fået tilknyttet det til gmailen.

Har læst mig til at der er noget som hedder “genoprettelseskoder” men ved ikke hvordan jeg får fat i dem.

Er der nogen her i Forummet der kan hjælpe mig tilbage til min Gmail ?

Venlig hilsen Mogens
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2022 - 13:59 #1
Der er kun denne med link videre - bare prøv fra en ende af.
https://support.google.com/accounts/answer/7682439?hl=da
Hvis der er 'for mange' forsøg, så vil google muligvis spærre for flere, da det kunne være en hacker, der prøver at gætte adgang.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2022 - 14:03 #2
Har prøvet det 😩
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2022 - 17:44 #3
😢 der ligger vel ikke sms eller tilsvarende på telefonen? jeg har ikke andet...
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2022 - 18:26 #4
Nej desværre 🥴
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
09. februar 2022 - 00:08 #5
Har du evt tjekket om der ligger noget i Spam-/Uønsket post mappen i Outlook?