Avatar billede terib Juniormester
02. februar 2022 - 17:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan sletter jeg referencer i tabel

Hej
Sidder med et lille ark med en tabel med 6-7 kolonner og 8 rækker.
Kunne sagtens lave det forfra, men er lidt nysgerrig efter at vide hvordan man sletter referencerne?
Går i formler-navnestyring og så kan jeg se området hvor der er lagt referencer. Jeg kan redigere og lave nye, men jeg kan ikke slette den der ligger der.
Arket er ikke beskyttet så vidt jeg kan se.
02. februar 2022 - 17:53 #1
Du er det rigtige sted formler-navnestyring... klik på navnet, så det er markeret og tryk på slet knappen
Avatar billede terib Juniormester
02. februar 2022 - 19:12 #2
Hej
Takker mange gange for forslaget, men det er ikke den rigtige løsning. Det er grunden til jeg spørger fordi jeg kaan kun oprette nyt eller redigere...ikke slette
02. februar 2022 - 19:32 #3
Hvis ikke du kan slette, så er arket password beskyttet
Avatar billede store-morten Ekspert
02. februar 2022 - 20:10 #4
Prøv:
Højre klik på en celle i Tabellen og vælg: Tabel --> Konvertér til område.
Avatar billede terib Juniormester
02. februar 2022 - 20:46 #5
Flemming - nej, det er ikke password beskyttet - hverken arket eller projektmappen.
Store-morten - det virkede - alle referencer er væk :-)
Avatar billede terib Juniormester
02. februar 2022 - 20:48 #6
Takker mange gange for hjælpen. God aften til jer begge. I gamle dage var der noget med point...er der ikke det mere?