Avatar billede g_o_n_z_o Nybegynder
30. august 2001 - 10:50 Der er 15 kommentarer

søgeord

Jeg forstår ikke.....
Burde søgemaskiner, så som Ofir, Google, Astalavista, osv... gå ud og finde min side?. Jeg har lagt meta keywords ind og alt det der???? Min side er ikke at finde nogen steder?.. Sådan ser mine meta tags ud:

<META NAME=\"description\" Content=\"Thysen og Nielsen´s hjemmeside\" >
<META NAME=\"keywords\" Content=\"Borde, Butiks inventar, B&oslash;rnehave senge, Ekspiditions skranke, Garderobe, H&aring;ndv&aelig;rk, institutions senge, Inventar, Inventar institutioner, Inventar snedkeri, Jalusiskabe, Klap senge, Klapud senge, K&oslash;kken, K&oslash;kkener, Maskinsnedkeri, M&oslash;bler, reoler, Restaureing, Senge, Skabe, Skranker, skranker, Snedker, Snedkeri, Special inventar, Special opgaver, Special senge, Thygesen, Thyssen, Tyssen, Vuggestue senge, V&aelig;gtborde\">
<META NAME=\"author\" Content=\"Machholm grafik og IT <info@machholm.dk>\" >
<META HTTP-EQUIV=\"Reply-To\" Content=\"info@machholm.dk\" >

Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
30. august 2001 - 10:51 #1
de kan kun finde dig hvis der er andre der linker til dig... du kan evt. selv tilmelde dig på deres sites.. der er gerne et \"add link\"
Avatar billede disky Nybegynder
30. august 2001 - 10:52 #2
www.joyzone.dk der står alt du skal vide
Avatar billede jayo Nybegynder
30. august 2001 - 11:13 #3
på Google tager det ofte mellem 4-6 uger før de indekserer din side. Du burde forsøge at få mindst 10-15 andre sider til at linke til dig, det burde skaffe dig en nogenlunde placering.
META tags er gode, men min erfaring er, at selve indholdet på din side betyder mere - især på Google.
-jayo
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2001 - 12:25 #4
Der er mere og andet i søgemaskineoptimering end metatags.
- Din <TITLE> tag er meget vigtig.
- søgeordene i dine metatags skal skrives med rigtige æ,ø,å, hvis du vil findes med søgninger på disse bogstaver. Dette betyder at du er nødt til a´t redigere dine sider i en teksteditor, der ikke retter æ,ø,å til underlige tegn.
- Dine søgesord skal findes i brødteksten og i <H1> tagen samt i teksten til href
- dine sider må ikke have html fejl
- dine sider må ikke have ting søgerobotterne straffer

Læs mere om søgemaskineoptimering på http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/Vidensbank.htm

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2001 - 12:26 #5
ps På google er linkpolularitet meget vigtigt
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
30. august 2001 - 15:40 #6
Ang. metatags, så kig ind på www.metamaten.dk
Avatar billede dewet Nybegynder
08. september 2001 - 18:38 #7
hej du kan også gå ind på jubii og kontakte dem
og sige at du godt vil ha\' at alle kan finde din hjemmeside på søge maskiner
Avatar billede dewet Nybegynder
08. september 2001 - 18:39 #8
hej du kan også gå ind på jubii og kontakte dem
og sige at du godt vil ha\' at alle kan finde din hjemmeside på søge maskiner

hilsen dewet

Avatar billede bufferzone Praktikant
08. september 2001 - 22:55 #9
Hvis du kontakter jubii og siger at du godt vil have at alle kan finde din hjemmeside på søgemaskinen, er jeg sikker på at folkene på jubii vil få et godt og sundt grin, og det er jo både vigtigt og rart, så gør endeligt det.
Desværre er det ikke helt så enkelt, hvis di vil ind på jubii med nogen form for vægt skal du have pengene op af lommen. Den \"fulde pakke\" koster lidt under 12.000. kr. men er pengende værd  for professionelle hjemmesider.

Der er en grund til at folk som mig kan tage ca. 1500 kr i timen for vores viden og tjenester
Avatar billede jensanders Nybegynder
18. september 2001 - 20:10 #10
Til gonzo: Hvad står i din titlekode ?
Der findes stadig sider på nettet hvor titlekoden hedder \"velkommen\" eller \"homepage\" og det giver ikke mange besøgende fra søgemaskinerne.
Som bufferzone siger, er din titlekode meget vigtig.
Avatar billede kilesi Nybegynder
27. september 2001 - 21:19 #11
Læs denne artikel, så opnår en rimelig solid viden om søgemaskiner: \"http://www.brugden.dk/html/del2/4.html\"
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. februar 2002 - 21:00 #12
Her er lige lidt mere info:

Også din interne linkstruktur er meget vigtig, spiderne kravler på links, så dine interne links har betydning for både hvor godt de enkelte sider rates af søgemaskinen, smat hvor villigt hele dit site bliver indexiseret.
Som generel regl kan du bruge dette:
- alle sider bør kunne nås i max to klik med musen
- alle sider bør have mindst tre links pegende på dem.

god fornøjense
Kim
Avatar billede msnilsson Nybegynder
14. oktober 2002 - 15:57 #13
Skriv lige din URL, så kigger jeg på den
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2002 - 18:11 #14
http://www.bufferzone.dk se især links nederst i venster side, sidernes opbygning og sitets linkstruktur
Avatar billede msnilsson Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:51 #15
Gonzo: Skriv lige din URL, så kigger jeg på den