Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 10:39 Der er 62 kommentarer og
1 løsning

Vil nogen lave et logo¿ HASTER

Logoet skal indeholde ordene \"Djonny\'s legetøj\" og skal bruges til både en fiktiv butiksfront og til en skriftlig opgave.

NB: LOGOET SKAL VÆRE FÆRDIG I DAG!
Avatar billede phrozia Juniormester
30. august 2001 - 10:40 #1
størrelse?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
30. august 2001 - 10:41 #2

Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2001 - 10:42 #3
Avatar billede nil.dk Nybegynder
30. august 2001 - 10:44 #4

Avatar billede phrozia Juniormester
30. august 2001 - 10:48 #5
www.inzone.dk/host/dl/dl.gif

noget ala det her?
Avatar billede phrozia Juniormester
30. august 2001 - 10:50 #6
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 10:52 #7
selvom logoet SKAL være færdigt i dag og så\'n - er 3000 point så ik\' li\' i overkanten???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2001 - 11:19 #8
keysersoze> Det kunne være at ramforest og phrozia er i familie med hinanden. Svartiden er nemlig under 1 minut, og så de har sikkerhed en forbindelse.

/per
Avatar billede phrozia Juniormester
30. august 2001 - 11:28 #9
Nope... Kender ham ikke, have lige trykket \"Nyeste spørgsmål\", og sad med photoshop åben i forvejen..

Så smed jeg da lige noget sammen... :)
Avatar billede phrozia Juniormester
30. august 2001 - 11:32 #10
Svar tiden er forresten næsten 10 mins tid...

jeg har kommenteret inden for et min..!
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 11:45 #11
http://www.coolcity.f2s.com/eks/leg1.jpg
http://www.coolcity.f2s.com/eks/leg2.jpg

Her er der nogle forslag, jeg er åben for ændringer, du kan bare sige til.
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 11:46 #12
p.s. størelsn skal lige rettes til efter dine behov.
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 11:47 #13
når nu du har tiden til det så... så prøv lige at lave noget der også ligner noget der er 3000 point værd!
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 11:50 #14
keysersoze
hvem snakker du til???
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 11:57 #15
egentlig var det til phrozia - men efter at have set dine må det siges at være jer begge to...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2001 - 11:57 #16
Det er underligt at en bruger anvender 80% af sine point på sådan et spørgsmål!

/per
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 12:02 #17
keysersoze \"\"\"forslag\"\"\" jeg sidder ikke og bruger en time på hver billedet, hvis det slet ikke er det manden er ude efter, det er jo ikke ligefrem mange oplysninger man har fådet, så en pejling efter hvad han mener er måske en mege god ide.

men keysersoze vi er da alle spændte på din oplæg, men dem kan vi jo først se om 23 timer når du er færdig med dem.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2001 - 12:02 #18
phrozia> Nej, den er kun 58 sekunder. Fra kl. 10:39:44 til kl. 10:40:42!

/per
Avatar billede uap Nybegynder
30. august 2001 - 12:03 #19
Keyserzone>> Lidt latterligt at du kritiserer andres arbejde - du gider jo åbenbart ikke selv forsøge!
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 12:07 #20
eftersom jeg ikke er designer, men projektleder/programmør har jeg ingen interesse i at udfolde mine manglende kundskaber som designer - men derfor skal jeg jo ikke holde mig fra sådan et spm, men nærmere se om der er nogle interesante emner til designere her...
Avatar billede uap Nybegynder
30. august 2001 - 12:08 #21
Keyserzone>> Til din orientering, design er en smagsssag - Ligesom musik.
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 12:16 #22
helt enig - men bruges der 3000 point på en ting, skal det vel også udstråle det. om man kan lide eller ikke lide er rigtig nok en smagssag - men uanset om jeg kan lide det eller ej, vil jeg mene at det skal ustråle kvalitet!
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 12:22 #23
Ingen ved sine fulde fem får fremstillet et logo under 24 timer før deadline.
Et stykke grafik måske på under 24 timer, men ikke et logo.
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 12:25 #24
Keysersoze>> Du er vist slemt angrebet af paranoia min ven... Der er ingen skjulte dagsordner eller hemmelige nazistiske organisationer indblandet...

Kun et logo

DOH!
Avatar billede uap Nybegynder
30. august 2001 - 12:27 #25
Keyserzone>> Jamen hallo, det er da ikke dine point det går ud over, vel?
Måske mener spørgeren det slet ikke seriøst, men hvis han ønsker at brude de point på det, skal han vel ha\' lov til det?!
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 12:28 #26
nu ikke så sart prodic... de 5-10 minutter der er brugt her er da alt RIGELIGT! ;o)
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 12:28 #27
Det skal nok være mere i stil med leg2 fra Astalavista...

Bliv endelig ved med at lave logoer alle sammen, så der bliver noget at vælge imellem.

Angående de 3000 point, så har jeg ikke brugt min konto i meget lang tid, så de har bare stået og hobet sig op. Det er gjort for at fange folks opmærksomhed.

Pointene bliver naturligvis overdraget lige efter jeg har bestemt mig for et logo
Avatar billede davidchristensen Praktikant
30. august 2001 - 12:29 #28
Jeg må også lige give et bud. (Lidt besynderligt, men et legetøjsskilt ingen helt sikkert har set før..) :-)

http://www.dlcd.dk/Djonny.gif

-David
Avatar billede phrozia Juniormester
30. august 2001 - 12:30 #29
key> 58 sekunder siger du? Tager det dig også 10:54,9 sekunder at køre på arbejde, og ikke 11 mins?

Slap lige lidt af... og som astalavista siger, er der ikke nogen grund til at bruge 2:21:62,548 Timer på at lave et logo, 100% færdig hvis det ikke er den stil manden vil ha...

Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 12:31 #30
ramforest >> hvem har også sagt det? og så hedder det ikke \"kun\" et logo - et logo er et af de vigtigste aspekter i promoveringen og genkendelsen af et firma!
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 12:33 #31
Logoet skal kunne bruges på en A4 side og skal henvende sig til BÅDE drenge og piger
Avatar billede keysersoze Guru
30. august 2001 - 12:33 #32
phrozia >> hvem snakker om 59 sekunder? ikke mig i hvert fald...
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 12:36 #33
keysersoze>> det kan vi vist godt blive enige om!!

Arbejder du på et logo??
Avatar billede phrozia Juniormester
30. august 2001 - 12:37 #34
aergh.. damn forkert..

det var til hoejrup!!

Sorry key...

Altså:

Hoejrup> 58 sekunder siger du? Tager det dig også 10:54,9 sekunder at køre på arbejde, og ikke 11 mins?

Slap lige lidt af... og som astalavista siger, er der ikke nogen grund til at bruge 2:21:62,548 Timer på at lave et logo, 100% færdig hvis det ikke er den stil manden vil ha...

Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 12:47 #35
Keysersoze->Nej okay er måske lidt sart. :-)
Og så laves et logo jo også i Vektor ikke i Pixelgrafisk - det skulle jo gerne skaleres uden forringelse senere.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
30. august 2001 - 12:50 #36
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 13:02 #37
Bare et forslag, skal vi ligge alle diskotioner på hylden og koncentrerer os om spm,et i stedet, man betaler ikke 3000 point, for at der skal være 30 indlæg om hvor mange sekunder der bliver brugt, eller på at vi sidder og rakker hinnandens arbejde ned.

Astalavista
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 13:19 #38
atf_nova>> Det ser spændende ud. Prøv at arbejde videre med idéen. Men det skal nok være lidt sødere, og uden det lyserøde.

Primære målgruppe: 0-9 år
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 13:30 #39
Jeg har fire forslag på mit site:

http://www.5star.dk/eksperten/

Er det noget i den rigtige retning?

--jowns--
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 13:32 #40
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 13:33 #41
astalavista >> er den hund ikke et trademark hos Disney eller et af de andre selskaber?

--jowns--
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 13:39 #42
mrjowns >> jeg ved det ikke og jeg er rimelig kold et hvis sted, hvis den er.

Citat \"skal bruges til både en fiktiv butiksfront og til en skriftlig opgave\".
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 13:43 #43
jeg har lige kigget efter, der står intet om det i filen.
Avatar billede uap Nybegynder
30. august 2001 - 13:47 #44
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 13:50 #45
Hva eehhhh, hvor bliver ham Djonny (ramforest) af?

--jowns--
Avatar billede uap Nybegynder
30. august 2001 - 14:01 #46
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 14:05 #47
mrjowns>> Jeg kan godt li\' bamsen, men den er måske en anelse for flad i designet. Skrifttypen skal være mere tegnefilmsagtig...

Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 14:06 #48
uap>> Det er ikke lige den stil jeg leder efter.
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 14:07 #49
ramforest >> Vil du give lidt respons på mine forslag:

http://www.5star.dk/eksperten/

--jowns--
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 14:08 #50
astalavista>> Hunden er en god idé, men logoet er måske en tand for kedeligt.
Avatar billede astalavista Nybegynder
30. august 2001 - 14:16 #51
Jeg har desvære ikke tid til at gøre mere idag, for nu kalder arbejdet. Jeg overdrager hunden til jer andre, den kan findes på adressen:
http://www.coolcity.f2s.com/eks/hund.gif

hvis den bliver brugt i slut resultatet, kan man jo håbe på at der falder lidt af :-)
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 14:49 #52
ramforest >> Jeg har ændret skriften så den får et mere cartoon-like look, men bjørnens flade ansigt er lidt svært at rette i - dog har jeg givet den lidt lys. Kig på den igen:

http://www.5star.dk/eksperten/

--jowns--
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 15:02 #53
Jeg har nu tilføjet endnu et forslag på min side! Jeg har desværre heller ikke tid til at kigge mere på dit lige nu, men vænner frygteligt tilbage i aften for at se hvad der er sket!!! Kig på mine forslag på:

http://www.5star.dk/eksperten/

--jowns--
Avatar billede darkhero Nybegynder
30. august 2001 - 15:23 #54
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
30. august 2001 - 15:34 #55
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 20:17 #57
Så blev jeg færdig, håber du kan lide det, bare sig til hvis du vil have ændringer :)

http://www.din-ekspert.subnet.dk/donny.jpg
Avatar billede mukanus Nybegynder
30. august 2001 - 20:24 #58
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 20:55 #59
Hej igen.

Undskyld at jeg ikke har været forbi eksperten i nogle timer... Nu skal jeg nok kigge på de fine ting I har lavet
Avatar billede ramforest Nybegynder
30. august 2001 - 21:04 #60
Pointene går til mrjowns!

Tak til jer allesammen, for jeres forslag. Det er dejligt at vide, at der er så mange der er villige til at hjælpe... Eller var det måske pga. pointene¿ =)
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 21:15 #61
altid til hjælp :)
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 22:14 #62
af nysgerrighed, hvilket af mrjowns\' logoer valgte du?
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 23:12 #63
Hmmm, det kunne jeg faktisk også godt tænke mig at vide!! Faktisk var jeg overrasket over at et af mine løb af med sejren - jeg synes faktisk gamer_dk\'s logo var ret fedt!

ramforest >> jeg takker for den enorme omgang point - håber det indvirker positivt på dit projekt!!!

Til alle >> Tak for kampen!!  :-))

--jowns--