Avatar billede TheEKPrimo Praktikant
07. januar 2022 - 23:53 Der er 2 kommentarer

Bærbar til bygningskonstruktør, der skal kunne køre Revit

Hej
Jeg skal købe en ny bærbar, da jeg skal starte på bygningskonstruktør uddannelsen. Men jeg har ingen anelse hvor jeg skal starte med at vælge en. Den skal kunne køre Revit og der er nogle minimum krav som den skal opfylde for at den kan det.
Kravende den skal opfylde er dem under “ Value: Balanced price and performance” som kan ses under linket.
https://knowledge.autodesk.com/support/revit/learn-explore/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/System-requirements-for-Autodesk-Revit-2022-products.html

Jeg overvejer om de 16GB ram er nok eller om jeg skal gå efter de 32, så jeg kan bruge bærbaren også senere hen.
Mit budget er op til de 15000, jeg håber i kan komme med nogle forslag til hvilke bærbar er okay.
Tak på forhånd
Avatar billede kurt54 Ekspert
08. januar 2022 - 03:40 #1
Avatar billede TheEKPrimo Praktikant
08. januar 2022 - 11:20 #2
Hej Kurt
Jeg har allerede læst den opslag før, men den er for gammel, for jeg skal bruge noget der opfylder kravende for Revit 2022. Og de bærbar folk anbefalede til den opslag er udgået, tak for linket ellers