Er der en browser navn? (Chrome/Firefox/Brave/mv.)
-Det kan være at mangler at opdatere browser? Eller opdatere VPN?
Og har du set om din VPN blog har meddelser? Eller om flere bruger melder problem med den VPN?
Altid bedst at undersøge fra blog sider, bruger meldinger om angivne app før man spørger her? 👻
Her er det bedst at inkludere platform-navn, version af app og ja, skærmdump hjælper, og kan klares eksempel her:
https://imgbb.com/Hvad er din enhed? (Computer/Smartphone/iPad/mv.: platform-navn).
Hvilken app? (Google Calendar: Smartphone eller Browser: Google Calendar)
Hvilken version? (Se eksempel ved dit browser: "Om browser". Dette kan opdatere dit browser).
Logget ind til dit VPN konto og installeret seneste VPN version? (Ofte hjælper det at have seneste versioner af diverse apps)
Er det fra din Windows computer, kan KC Software, SUMo hjælpe med at gøre overskueligt, hvilken app der mangler at opdatere. Jeg benytter mig af den, så jeg i seperat, fra deres udvikler hjemmesider henter opdateringer. Her gør det nemmere for mig, hvad mangler opdateringer.
https://kcsoftwares.com/?sumoAlternativt, kan du benytte PatchMyPc med deres HomeUpdater og have opdatering klaret for dig. Desværre er der begrænsninger her:
https://patchmypc.com/home-updater