Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 20:00 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

www.exe-s.dk

Jeg er nu blevet færdig med mit nye site jeg vil gerne have nogle kommentar og noget kritik jeg kan bruge til noget. Og hvordan jeg kunne gøre det bedre... Og så lige næste gang i kommmer på irc så join #exe-s.dk qnet
Avatar billede bbs Nybegynder
29. august 2001 - 20:00 #1
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 20:02 #2
hehe... ups....
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 20:03 #3
og skriv gerne i gæstebogen...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. august 2001 - 20:03 #4
GENERELT: SITE VURDERING !!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede sippo Nybegynder
29. august 2001 - 20:05 #5
eXe-s.dk er en helt ny side, den kom op at køre den 22 februar 2001.
den undre jeg mig lidt over.men ellers er den ganske flot .måske lidt for hvid

9@13
Avatar billede hotpop Novice
29. august 2001 - 20:06 #6
kedelig - var der ikke længere end ca. et minut (tror også jeg havde fået læst det der var at læse...)

6@13
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 20:09 #7
sådan nu er det rettet... jeg giver point lidt senere jeg håber der er flere som vil kommentere sitet... og skriv gerne i gæstebogen...
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
29. august 2001 - 20:12 #8
Cool Design 11@13
Men men men... Indholdet mangler en hel del! 8@13
Du har en god menu, den er overskuelig! Siden er nem at \"håndtere\" Meget flot design. Men når du for et galleri på, ja så er den helt klart fed nok! 10@13
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. august 2001 - 20:17 #9
Som tdaugaard siger, en anden kategori næste gang ;)

1. Brug samme skriftstørrelse hele vejen igennem (fx Mig Selv)

2. Hvad med at skrive TALLET når musen er over dine links i menuen?

3. Brug en CSS-fil i stedet for det du har lavet ;)

4. Flyt dine punkter på hver side op i toppen.

Ellers pænt nok.

Karakter: 9-10 af 13

::sunlock.dk::
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. august 2001 - 20:18 #10
Ehhh... hvis man trykker på Gæstebog kommer der en ny side (popup) som er:
http://www.friserverplads.dk/exescience/newsen/nyhed.asp?id=16

Det er vist ikke rigtigt????

::sunlock.dk::
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. august 2001 - 20:29 #11
fejlene skulle være rettet nu...
Avatar billede cluas Nybegynder
30. august 2001 - 10:15 #12
Rigtig flot men lidt for hvid!
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 14:26 #13
er der ikke andre kommentar eller skal jeg dele pointene ud nu???
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
01. september 2001 - 10:17 #14
Takker for points ;)

::sunlock.dk::