Avatar billede Shapper Praktikant
14. maj 2021 - 12:24 Der er 1 kommentar

Indholdsfortegnelse i Word driller

Jeg er ved at udarbejde en i indholdsfortegnelse i Word til min opgave. Når jeg bruger overskrift. 1 og 2 er der ingen problemer. Men når jeg så anvender overskrift 3 og trykker opdater, så springer side tallene for alle dem der har overskrift 3 helt ud til højre side. Ville være skønt at få opklaret hvad der sker?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
14. maj 2021 - 14:25 #1
Opsætningen af en indholdsfortegnelse i Word styres af typografierne Indholdsfortegnelse 1-9 (TOC 1-9 hvis engelsk version).

Til niveau 3 bruges typografien “Indholdsfortegnelse 3” (TOC 3 hvis engelsk). Tjek definitionen af den typografi of ret tabulator-placeringen til det samme som for Indholdsfortegnelse 1 og 2.

Hvis du har brug for hjælp til at ændre typografier, så se f.eks. ”Tilpas eller opret nye typografier”, https://support.microsoft.com/da-dk/office/tilpas-eller-opret-nye-typografier-d38d6e47-f6fc-48eb-a607-1eb120dec563?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK