Avatar billede Repsej Praktikant
24. april 2021 - 22:15 Der er 4 kommentarer

Er den kraftig/god nok.

Hej.
Jeg har en datter på 9 der gerne vil have en bærbar, den skal fortrinsvis bruges til at spille Sims, Roblox og YouTube. Med tiden skal den nok også bruges til alm surfing vil jeg tro.
Men er ikke umiddelbart nogen ørn til sådan noget, men har kigget mig lidt omkring og fundet den her, vil den kunne bruge - det er også ca den prisklasse vi snakker om:
https://www.elgiganten.dk/product/264595/?itm_source=incito&itm_campaign=Uge_16_2021&itm_medium=incito_product_link&itm_content=264595
25. april 2021 - 00:04 #1
hvor for et Sims spil er det nye
Avatar billede posten Juniormester
25. april 2021 - 00:12 #2
du skal lige være opmærksom på at de der 8 gb ram er max den kan
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2021 - 06:57 #3
Spiller ikke selv, men siden her https://www.systemrequirementslab.com/cyri kan vise hvilken hardware man bør have ved både minimum og anbefalet konfiguration.
Avatar billede INK Ekspert
25. april 2021 - 12:50 #4
Ser ud til at være en fin maskine. Den vil kunne dække behovet.