Avatar billede Bolette Dorthea Praktikant
24. marts 2021 - 09:15 Der er 5 kommentarer

Bedste Photoshop eller tilsvarende

Hej
Efter at have brugt Reface og PsX er jeg på udkig efter noget bedre.
Et smart og overskuelig program.
Hvad kan anbefales?
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2021 - 09:34 #1
Jeg personligt foretrækker Photoshop
men det er jo et rimeligt dyrt program, og derfor brugte jeg tidligere Paint shop pro som
kommer meget tæt på og kan Downloades frit, her.
https://paint_shop_pro.da.downloadastro.com/
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. marts 2021 - 09:34 #2
GIMP er jo opensource og gratis.
Avatar billede Lefty Novice
24. marts 2021 - 10:28 #3
Jeg bruger PhotoFiltre. Kan hentes her: http://www.photofiltre-studio.com/pf7-en.htm
Programmet er gratis, og man kan downloade dansk sprogfil.
Hilsen
Lefty
Avatar billede perwolf Forsker
24. marts 2021 - 11:49 #4
Jeg kan anbefale Affinity Photo som afløser for Photoshop. Billigt, og uden abonnement.
Endvidere anbefales Luminar AI, hvis du vil have det enkelt, men med fede tricks i ærmet. Ligner lidt Lightroom, men har kunstig intelligens.
Avatar billede Erik K Ekspert
24. marts 2021 - 17:23 #5
Som Michael_Stim skriver er GIMP gratis og jeg synes, at det virker godt.