Hej L&N
I bund og grund kan du gemme alle dokumenter som skabeloner.
Du kan se her hvordan du gør:
https://support.microsoft.com/da-dk/office/oprette-en-skabelon-86a1d089-5ae2-4d53-9042-1191bce57debHvad du præcist mener med "rettet ind" er jeg lidt i tvivl om. Det kan være mange forskellige ting.
Men inden du gemmer dokumentet som skabelon skal du oprette / vælge layout f.eks. sidetal, skriftstype, margen osv. Du kan også indsætte tekst og grafik der går igen hver gang f.eks. logo eller forfatter.
I Word kan du også
¤ klikke på søgefeltet i Titellinjen (eller trykker ALT+Q)
¤ skrive <skabelon>
Så får du vist funktioner og link til yderligere hjælp.
***************************************
Jeg har regnet med at du har 2016 (Microsoft 365 / Office 365). Hvis du har tidligere udgaver er det samme fremgangsmåde men tingene hedder noget andet. Og du har ikke søgefunktionen.
Med venlig hilsen
Birthe Lauridsen
Praktisk IT