Avatar billede froberg Nybegynder
29. august 2001 - 15:12 Der er 4 kommentarer

Genvej til formular i Firmabibliotek

Hvordan opretter jeg en genvej eller en knap der åbner en formular som ligger i firmabiblioteket ??!

Det drejer sig om en telefonbesked som skal være nem at tilgå.
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
29. august 2001 - 15:42 #1
Hvilket program arbejder du i? Outlook(?) ver????
Avatar billede froberg Nybegynder
30. august 2001 - 08:17 #2
Ups, ja, Outlook 2000 (Corporate Workgroup)
Avatar billede hsgroup Nybegynder
09. september 2001 - 19:15 #3
Det letteste:
Find filen (formularen) f.eks. i stifinder - peg på den med musen og hold højre musetaste nede - flyt musen (knappen skal stadig holdes nede) hen hvor genvejen skal være. f.eks. ud på skrivebordet, slip museknappen og vælg opret genvej (venstre musetaste)
Avatar billede froberg Nybegynder
10. september 2001 - 08:34 #4
Jeg kan ikke finde formularen via stifinderen når jeg kører CW. Så ligger formularen i et systembibliotek på Exchange serveren, som ikke kan ses på den måde.
Jeg tror en add-in er den eneste mulighed.