Avatar billede hpo16 Nybegynder
29. august 2001 - 14:58 Der er 7 kommentarer

Adressekartotek

Jeg har windows me. Når jeg skriver brev i word/works 2000 og skal til at udskrive konvolut, vil jeg gerne hente modtager adressen fra mit adressekartotek men får følgende fejl:

\"Logon lykkedes ikke. Du skal logge på microsoft exchange for at benytte dit adressekartotek
Fejlkode: ukendt fejl\"
30. august 2001 - 21:38 #1
Det kunne ligne noget med Outlook, som kunne være sat op til at køre via en Exchange server - stemmer det ?

Hvis det stemmer, så prøv at være logget ind på Outlook, når du laver nummeret !

Hjælper det ?
Avatar billede hpo16 Nybegynder
31. august 2001 - 10:19 #2
Jeg har også Outlook Express åben, men det virker stadig ikke. Når jeg anvender de i Works indlagte skabeloner og følger anvisningerne er der ikke noget problem, det er kun når jeg åbner et nyt dokument uden om skabelonerne.
31. august 2001 - 10:24 #3
Håber du får hjælp fra en anden.
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
13. september 2001 - 10:18 #4
har du prøvet at flette til dit adressekatotek gå til brevfletning i funktioner
Avatar billede mile Juniormester
14. september 2001 - 08:49 #5
Bruger du overhovedet Exchange som mailserver eller er din Outlook Express sat op til noget andet, for så kan dét være problemet.
17. december 2001 - 02:17 #6
fik du det løst, så luk lige spørgsmålet - lav evt. selv et svar, og accpeter dit eget svar.
Avatar billede hpo16 Nybegynder
16. januar 2002 - 10:32 #7
Jeg har endnu ikke fået det til at virke, og er i tvivl om min PC er sat op til at bruge Exchange som mailserver, kan nogen forklare mig hvordan jeg ser dette tak.