Avatar billede Poscu3520 Praktikant
24. december 2020 - 13:00 Der er 1 kommentar

Nat type problem

Hej jeg har et problem med min Nat type. Jeg køre på nat type 3 og det giver mig mange problemer når jeg skal spille på min PS4. Jeg har prøvet alverdens løsninger men ingen virker. Min udbyder er Netgear. Jeg håber du kan hjælpe?
05. februar 2021 - 17:09 #1
Hej

Netgear er ikke en ISP (ikke nogen der giver dig internet), de laver routere, switche osv.

Men hvad hedder din Netgear router?

Mvh Christian Josiassen