Avatar billede rumfart Nybegynder
29. august 2001 - 13:32 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Mangler banner!!!!

Jeg mangler et banner til en projektopgave om fremtidens rumfart!!!!
Det skal være i størelsen 600 * 50 pixels!!!!
Der skal stå ..:: [RumFart]::.. på det, det skal være skreven på samme måde som der!!!
Farverne må i selv bestemme!!!
På forhånd tak for det!!!
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 13:52 #1
Jeg er på opgaven...
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:03 #2
Også her....
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:11 #3
Her er et lille forsøg!

http://www.urgh.dk/rumfart.jpg

-Nuki
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:13 #4
Hmmm, mit billede er federe! Et øjeblik, så er det her...!

--jowns--
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:16 #5
Er du ikke lige lidt selv glad??
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
29. august 2001 - 14:19 #6
Nej nej.... Mrjowns ER GOD til lave banners ;-)  Prøver også lige
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:21 #7
Fedt nu er mit websted nede
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:23 #8
http://www.5star.dk/eksperten/

I rullemenuen vælger du \"rumfart spm 103553\" så skulle mit forslag gerne være der!

--jowns--
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:25 #9
jeg smider det ligeud på en subnet side

www.kogm.subnet.dk/rumfart.jpg
www.kogm.subnet.dk/rumfart2.jpg

-Nuki
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:27 #10
jowns sej nok hjemmeside
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:28 #11
Ups nymmer 2 er lige lidt for stor
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:29 #12
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:33 #13
Hvaaa, ikke for at være kritisk, men Nuki...! Når du har krøllet billedet sådan sammen kan man jo ikke se hvad det forestiller! ...det kunne for så vidt lige så godt være det du fik at spise til aften i går....! *GG*

--jowns--
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:34 #14
Nå, hvor mon rumfart bliver af så vi kan få en afgørelse...?!
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:42 #15
Hold da kæft man skal da ikke kritisere andres knust form
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:45 #16
hehe - tag det som positiv kritik! ...det var ikke ment som andet!

Ups, jeg gik vist lige lidt amok - nu er der fem forskellige forslag på min side

http://www.5star.dk/eksperten/

--jowns--
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:46 #17
Jowns Hvis kan kan jeg også lidt hvis du skal lave noget om synes jeg du skal ændre skriften ser for tegnefilms agtig ud
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:49 #18
Rigtigt! Har du set de sidste par forslag jeg har lavet? Højre-klik i min IFRAME og tryk \'opdater\' for at se det hele!

--jowns--
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:51 #19
Ja det har jeg hvor fanden bliver ham rumfart af?
Avatar billede Kengun Praktikant
29. august 2001 - 14:52 #20
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:53 #21
Donno...! OK, vi var også hurtige til at lave de billeder!!! ;-)) Men der er jo ike andet at gøre end at vente!!!

--jowns--
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 14:55 #22
Kengun hvorfor er du så bange for at folk hugger det du har lavet
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 14:56 #23
Velkommen til konkrrencen, kengun! Dit billede er ok, dog måske en anelse for abstrakt efter min smag! Men det er jo heller ikke mig der skal afgøre det! Hvor blir\' rumfart af?

--jowns--
Avatar billede Kengun Praktikant
29. august 2001 - 14:58 #24
Nuki> Fordi jeg ikke ønsker at personer som deg hugger ting jeg har lavet ;-)
Avatar billede nuki Nybegynder
29. august 2001 - 15:00 #25
ssssh *rofl*
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 15:01 #26
Hmmm, oplagt svar! ...men eksperten handler om tillid! Der bliver udlovet nogle point og hvis spørgeren bruger dit materiale skal du også have point. Jeg beskytter aldrig mit materiale - og der er, så vidt jeg ved, aldrig nogen der har misbrugt det! Men det er jo din egen sag! Er dit materiale nogensinde blevet misbrugt?

--jowns--
Avatar billede Kengun Praktikant
29. august 2001 - 15:09 #27
Dette spørsmål er ikke om man bør beskytte sine materialer eller ikke. Men for å svare mrjowns spørsmål så er det er fort gjort å beskytte mine materialer, så hvorfor kan jeg da ikke gjøre det? Så vidt jeg vet, så har ikke noen missbrukt mine materialer enda. Men jeg vil heller ikke friste noen til å missbruke mine materialer, ved å la være å beskytte dem :-) Om dere lar være å bekytte deres materialer så får det være deres sak, men jeg ønsker å beskytte mine materialer. La oss nå fortsette å lage banners til [Rumfart] :-)
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 15:12 #28
Ja, som jeg sagde er det jo heldigvis noget man selv bestemmer om man vil beskytte sine ting eller ej...! :-)

Jeg tror ikke jeg gider lave flere bannere før jeg har hørt fra rumfart!!!!

I\'ll be back!

--jowns--
Avatar billede mrjowns Novice
29. august 2001 - 15:59 #29
Kunne jeg nærer mig...?! Nej, vel!!! Nu er der 7 fede forslag på mit site:

http://www.5star.dk/eksperten/

Håber snart at høre fra dig, rumfart!

--jowns--
Avatar billede rumfart Nybegynder
29. august 2001 - 19:02 #30
sorry for den tid i måtte vente, var på arbejde :-(!
mn j syntes mesr om mrjowns´ bannere, så han får point´sne!

---RumFart---
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 10:55 #31
Mange tak!!! :-))

--jowns--
Avatar billede mrjowns Novice
30. august 2001 - 11:07 #32
Hey rumfart >> Hvilket et af mine logoer har du valgt at bruge? Er der mulighed for at man kan se det i brug nogen steder på nettet?

--jowns--
Avatar billede rumfart Nybegynder
30. august 2001 - 12:32 #33
Hey Jowns>>> Nej desværre ikke, for det er til en projekt opgave!!! Måske laver vi det istedetfor som en hjemmeside, så måske alligevel kommer det på nettet!!!

---RumFart---