Avatar billede huddie Professor
25. november 2020 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Krydsning af websider

Hej Eksperter!

Først lige en model, som "måske" gør det nemmere at forstå problemet og hvordan det kan løses:

Nu              nedroncd.dk (arbejdsside)
Ændres til  V
Nyt navn    dcnorden.dk
Avatar billede huddie Professor
25. november 2020 - 11:03 #1
Hej Eksperter!

Først lige en model, som "måske" gør det nemmere at forstå problemet og hvordan det kan løses:

Nu              nedroncd.dk (arbejdsside) - wordpress
Ændres til  V
Nyt navn    dcnorden.dk

Linkes til:

Nu              dcnorden.dk - hvad denne er lavet i ved jeg ikke
Ændres til  V
Nyt navn    dcnorden.dk/login

Giver det mening?
En hovedside skal blive en underside og sider jeg arbejder på p.t. skal blive hovedsiden. Kan det gøres på nem måde uden at der er en masse der skal flyttes rundt?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie

P.S: Kan man ikke slette beskeder/indlæg man har oprettet? For jeg kom til at trykke "Opret" i stedet for "Preview" inden mit indlæg var færdigt.
Avatar billede WebSome Novice
28. november 2020 - 09:57 #2
Det kommer lidt an på hvilken theme builder du har lavet din hjemmeside i. Men der er som sådan ikke en nem måde, hvis man skal migrerer sider. Du kan evt. trække siderne ud som skabelon og overføre dem til dit nye domæne.