17. september 2020 - 18:10 Der er 7 kommentarer

Porno hjemmeside.

Hvad vil det koste at lave en webcam side? Og er der nogle som er interesseret i et projekt. Så kontakt gerne.
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. september 2020 - 11:05 #1
Hvad koster hus?
Hvor lang er en snor?
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. september 2020 - 11:06 #2
PS. Er der frynsegoder til den der hjälper :-D
18. september 2020 - 13:34 #3
Ja, det er der. Men budget er stramt. Kan du eventuelt kontakte mig på mail. J.g.m@mail.com
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. september 2020 - 13:42 #4
#3
Haha, det var mere ment som en joke.

Jeg har arbejde og har ikke tid til at lave det. Dette er et större projekt.

Webside
Betaling
Sikkerhed
Regler og love
osv osv
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. september 2020 - 13:56 #5
Men hvis du allerede har et budget, er det så ikke bedre at spörge i https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/job-og-opgaver/smaaopgaver om der er nogen der kan lave det for den sum du nu har til rådighed?
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. september 2020 - 13:58 #6
Og gerne en beskrivelse på hvad du forventer, ellers er det svärt.
18. september 2020 - 14:24 #7
Mange tak for din hjælp:).