Avatar billede HansOtto Novice
10. september 2020 - 12:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopiering fra fondsbørsens hjemmeside med seneste kursdata til regneark til brug ved opdatering af aktiekurser

Tidligere kunne jeg eksportere/kopiere et regneark med fondsbørsens aktiekurser / hjemmeside over til mit Exel regneark .
Ved at trykke på "opdater" dette ark ( i tidligere windows 7 udgaven et rødt !)
blev alle kursdata fra fondsbørsens seneste kurser opdaterede.
Fondsbørsens og eks. Euroinvestors aktiekurser er nu umulig for mig at kopiere/ eksportere fra deres hjemmeside med kursdata over til mit regneark, så jeg kan opdatere til seneste kurser i mit system - som tidligere.
Jeg benytter nu Windows 10 på  Lenovo PC .
Net :  Wi-fi  hjemme-net fra Yousee
Venligst  HPJ@cbn.dk
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. september 2020 - 13:11 #1
Jeg har ikke nogen forstand på emnet du beskriver i dit spørgsmål. Men grunden til at jeg skriver er at du nævner din e-mailadresse.
Det er ikke så godt, fordi det ikke er alle der klikker ind på eksperten, der gør det for at hjælpe andre, men derimod for evt. at opsnappe mailadresser ol.

Mvh.
Erik Hg
Avatar billede HansOtto Novice
10. september 2020 - 13:26 #2
Mange tak for dit svar og din TYDELIGE advarsel, tak.
Advarslen lyder logisk !
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. september 2020 - 14:05 #3
Velbekomme :-) Jeg vil sige at 99,5 % af brugerne her på eksperten er både reelle og hjælpsomme, men det er den sidste rest på 0,5 % der ikke har rent mel i posen.
Yderligere tager jeg hatten af for redaktionen her på eksperten, fordi reklamer ikke tolereres.