Avatar billede mikaelo Nybegynder
29. august 2001 - 00:01 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Outlook!????

Ok, jeg har brugt outlook til email i lang tid efterhånden og det køre bare der ua. Så her den anden dag gik den bare kold da jeg startede den, jeg genstartede og der skete det samme, etc etc etc. Her et par dage efter funger den stadig ikke.

Jeg kan ikke engang komme ind i selve prg. den fryser bare så snart jeg har trykket på outlook.

Jeg har så bare brugt min express her de seneste dage og det fungere fint. Problemet er bare at alle mine gamle mails ligger i outlook!!

Hvad sker der, hvordan løser jeg det...!????

Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:05 #1
Hvis det er outlook 2000 du bruger gør du sådan her:
find den mappe der hedder .pst ( hedder sikkert outlook.pst)

Gem den på et andet drev (backup) og slet så din Outlook 2000.

Geninst. din Outlook igen og imorter så din pst fil og vupti, så har du alle dine data igen.
Avatar billede mikaelo Nybegynder
29. august 2001 - 00:09 #2
damn, men ok det lyder somom du har styr på det:)

er det virkelig første løsning at vælge??+ jeg mener normalt prøver man vel et par ting før man afinstallere og geninst....

men tak ellers...
Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:09 #3
For at importere .pst filer i Outlook 2000 gør du følgende:

klik på Filer og vælg Importer og eksporter > vælg Importer fra andet program og klik næste > vælg filen med private mapper(.pst) og klik på næste > vælg det sted hvor du har gemt din .pst fil og klik på næste > vælg private mapper og vælg udfør.

guiden regler og aif konti kan også eksportes og gemmes på andet drev så det senere også kan importeres.
Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:12 #4
mikalo >> tjaa.....jo, der er sikkert en løsning og en god forklaring på alt og hvorfor netop din outlook går død.

Men så skal du have en \"fessor\" på besøg som kan \"se\"/arbejde ved din pc og redde data osv.

Desværre er det efter min erfaring den hurtigste at slette programmet og geninst. det påny.
Det løser jo ikke noget, men giver dig måske en ny chance til at se hvor og hvornår problemmet evt. opstår.
Det kunne jo være en virus måske?
Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:13 #5
PS: Min guide til at lave backup er ikke med 100% garanti - så det er på eget ansvar! Det virker dog hos mig *s*

Avatar billede schneider-magic Nybegynder
29. august 2001 - 00:19 #6
Hvor langt når din outlook?
Hvis du bare vil have dine mails, så kan du importere i Outlook express direkte fra Outlook (fil-import-beskeder, vælg outlook)!
Du kan derefter starte Office (eller Outlook) installationsprogrammet og få Office til at reparere selv. Det virker nogle gange.
Avatar billede mikaelo Nybegynder
29. august 2001 - 00:26 #7
yes!! sådan!

hehe, jeg takker for hjælpen; jeg valgte at importere mine mails som schneider skriver. Smart!

Men manon var først med svaret på mit egentligt sprg. 30 each og takker begge to!:)
Avatar billede schneider-magic Nybegynder
29. august 2001 - 00:28 #8
no problemo dude!

tak for point.
Avatar billede manon Nybegynder
29. august 2001 - 00:37 #9
jeg ville have forslået det, men jeg troede ikke man kunne importer fra 2000 til express, men fint nok, nu ved jeg det og takker for tipper schneider *s*
Avatar billede tommyv Nybegynder
29. august 2001 - 07:57 #10
Man kunne evt. også bare have gået fra maskinen, og prøvet at se om det bare tager \"lidt\" lang tid for Outlook at starte op. Jeg har faktisk oplevet, at efter et nedbrud, hvor Outlook har været åben, så kan det tage helt op til 20 minutter på min maskine før Outlook lukker op igen!