Avatar billede fbold Nybegynder
28. august 2001 - 23:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3D grafiker søges

Hej alle eksperter!

Vi har lige åbnet FBOLD.dk på www.fbold.dk d. 1. august, og vi søger nu 3d grafiker til siden, hvor vi skal igang med at videre-udvikle siden. Vi er ca. 15-20 mand på siden, som bruger en stor del af sin fritid på at gøre FBOLD.dk til noget stort, og det ser ud til at det allerede er blevet en succes.

Har du lyst til at være med på holdet, så skriv til os, vores krav er at du skal være:

God til 3d animation
God til animation
Være seriøs i dit arbejde på FBOLD.dk
Være samarbejdsvillig
Du skal være mellem 16-36 år.
Du skal nok bruge lidt tid i din fritid på FBOLD.dk

Til gengæld kan vi tilbude dig/jer:
Gode arbejdsforhold.
Arbejd hjemmefra eller hvor du vil.
Gode kollegaer.
God erfaring.
God løn (vil stige hele tiden)
Masser af oplevelser.
Og m.m.

Har du lyst til at være 3d grafiker på FBOLD.dk
så kontakt mig (Troels, webmaster på FBOLD.dk) på fbold.dk@fbold.dk , skrive heinde i eksperten, eller skrive til mig på mit icq nummer 117468644

Med Venlig Hilsen
FBOLD.dk
Avatar billede gertk Nybegynder
29. august 2001 - 08:09 #1
Hvor god skal man være ?
jeg går på Digital Media, og har erfaring med 3DSmax
Avatar billede fbold Nybegynder
29. august 2001 - 13:53 #2
hej gertk!

har du et icq nummer eller et telefonnummer, så kan vi tale sammen der?
Avatar billede gertk Nybegynder
31. august 2001 - 11:22 #3
skriv til postmaster@gertk.dk
Avatar billede kludder Nybegynder
03. september 2001 - 13:40 #4
der er da ikke meget 3D på siden ?

Hvad skal der laves §:)

Mvh Claus
Avatar billede fbold Nybegynder
03. september 2001 - 17:13 #5
der skal laves mange ting indenfor 3d lige nu bl.a. en stor chat, hvis du er interesseret så skriv til mig på fbold.dk@fbold.dk eller på icq 117468644