Avatar billede drstein Novice
05. juli 2020 - 18:23 Der er 5 kommentarer

Windows 10 går ned når man spiller online Roblox

Hej
Vores pc går ned konsekvent efter opstart at Roblox. Det er ligemeget hvilket spil vi forsøger, så går maskinen ned og genstarter lige når man er kommet i gang med at sætte et spil op. Jeg aner ikke om det ligger i pc eller net-kort eller grafikkort eller andet.
PC´en er:
DESKTOP-F5ST29P
Intel Core I7 3770 3.4GHz
16GB ram
64bit windows 10 1909.

nogle ideer?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juli 2020 - 19:00 #1
Tjek hvor varm pc er.
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. juli 2020 - 19:01 #2
Du skriver "DESKTOP-F5ST29P", men du skriver ikke af hvilet mærke maskinen er.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2020 - 19:12 #3
Rens pc med ccleaner så der ikke er gums i browseres mapper med temporære filer.
Efter genstart, så test igen.
Tag nu endelig den gratis version - ingen grund til at betale, hvis problemet er et andet. https://www.ccleaner.com/ccleaner/download
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juli 2020 - 19:35 #4
Okay. Kendte så  ikke lige Roblox. Tror måske ikke den trækker så meget ud af pc så den kører varm. Men tjek alligevel for en sikkerheds skyld :-)
https://www.ccleaner.com/speccy/download/standard
Avatar billede milter Ekspert
05. juli 2020 - 20:40 #5
Får I nogen fejlmeddelelser ifm. nedlukningen?