Avatar billede madsen1 Nybegynder
28. august 2001 - 21:43 Der er 19 kommentarer

Unlock af Nokia & Ericsson 75 kr

--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia\'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..
--
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. august 2001 - 21:49 #1
måske lidt uden for kategorien
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
28. august 2001 - 21:51 #2
Husk kun at oprette en gang.

Desuden er Eksperten ikke en sælge portal..

//htmlkrede
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
28. august 2001 - 21:52 #3
Hehe suppe, synes du virkelig? ;)

madsen, stop med at spamme eller din account bliver slettet.
Avatar billede snuf Nybegynder
28. august 2001 - 21:53 #4
Får man point for at lade dig \'unlocke\' sin `fon?

Og hvor mange point pr. ´fon? 15?

;o)
Avatar billede stuegnu Nybegynder
28. august 2001 - 23:07 #5
hmm hvad betyder det at unlocke en mobiltlf?

er det hvis man har slået tastelås til og ikke kan huske hvordan man slår den fra?

eller måske hvis man har stjålet en og ikke kender koden?
ku jeg sq godt bruge lidt hjælp til...  der er ikke noget værre end at stjæle en mobiltlf og så opdage der er kode på....
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
28. august 2001 - 23:10 #6
LOL
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 23:16 #7
Hm, ingen er så dumme at oplyse deres eget telefon-nr. i et forum på nettet.

Mon ikke dette er et forsøg på at lave telefon-chikane ved at få folk til at ringe på ovenstående nummer.
Avatar billede snuf Nybegynder
28. august 2001 - 23:20 #8
microtec> Er dette en opfordring til at chikanere den pæne mobiltelefon-opbryder-fyr???
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 23:25 #9
snuf >> NEJ, bestemt ikke.
Det jeg siger er at man skal IKKE ringe på nummeret, da jeg IKKE tror det er mobiltelefon-opbryder-fyren´s nummer.

Spørgsmålet er nærmere oprettet for at chikanere en helt anden.
Lige som når folk sætter en helt ny PC til salg i Den Blå Avis for 500 Kr. og der så er 1000 folk der ringer.
Avatar billede stuegnu Nybegynder
28. august 2001 - 23:27 #10
tja vi kan jo prøve og ringe... så får vi det opklaret ]:)

ej seriøst... der findes mange snedige måder at få andre folk til at telefon.chikanere folk...  men der findes mindst ligeså mange folk der er \"dumme\" nok til at oplyse deres tlfnummer på et internetforum som dette
Avatar billede snuf Nybegynder
28. august 2001 - 23:30 #11
Jeg er helt på stueqnu´s side (selvom han godt nok har et sært navn).

Men det \"jeg lissom hører microtec sige\" er at man er FOR dum hvis man gør som den gode Hr. Madsen1.

Men...øhh... hvem ringer? ;o)

/S.
Avatar billede stuegnu Nybegynder
28. august 2001 - 23:31 #12
hehe det er nu stuegnu!...  du ved en gnu...  muuh (www.gnuland.dk)
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 23:32 #13
Måske.

Jeg ville nu lade tvivlen komme den evt. uheldige til gode. Jeg har prøvet at der var en de satte en \"nysynet bil til 1500 Kr.\" til salg i Den Blå Avis fordi han havde set sig gal på mig.
Telefonen stod ikke stille i 4 dage (egentlig utrolig at nogen prøver at ringe).
Avatar billede stuegnu Nybegynder
28. august 2001 - 23:36 #14
enig... jeg har heller ikke tænkt mig at ringe...

naiviteten og dumheden kender ingen grænser... og det mener jeg desværre seriøst... jeg tror faktisk godt du kunne få folk til at ringe 112 på den måde...
Avatar billede snuf Nybegynder
28. august 2001 - 23:38 #15
Ok, \'GNU\'. Så er det heeeeeelt iorden!! \'Stuegnu\' er nemlig helt normalt. \'Stueqnu\', derimod, pheeewww...

Jeg håber at sarkasmen er lige akkurat synlig.

Men efter at have besøgt dit site, må jeg sige at du godt nok er en dedikeret lille fætter. Creds!

(Man skal passe på med at drille folk med hobbies)

/Snuf.

PS: Hvad sker der med billederne i \'Ekspedition i København Zoo\'?

Avatar billede stuegnu Nybegynder
28. august 2001 - 23:43 #16
hmmm  det kan godt være vi ryger temmelig meget uden for topic...  men jeg tror det i orden på sådan et spørgsmål her...

jeg kender faktisk en der kaldte sig qnuflue men altså mente gnuflue...  det startede nok med en fejl...

min hobby sker der ikke noget at drille med...  det er jeg vant til...  (kommer nok ikke bag på dig)

men hehe...  hvis du var en meget opmærksom læser ville du ha bemærket at der ved \"ekspedtion i københavn zoo\" står at billederne er gået i fisk...  for jeg har af pladsmangler lagt dem på sådan en gratis Tripod side... og det fungerede ret skidt pga Tripod prøver at snige deres navn og reklamer ind over det hele....

men har nu fået lagt det på en anden server og mangler kun at ændre link\'sne...  50 links der skal ændres er ikke noget jeg gider hver dag

(hmm burde nok ha opsniffet din email adresse til det her...  men hva fan...  på dette spørgsmål tror jeg ikke det gør så meget...  )

Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 23:50 #17
stuegnu >> Skøn humor på dit site ]:-)
Avatar billede stuegnu Nybegynder
29. august 2001 - 00:12 #18
hehe takker ]:-)
Avatar billede snuf Nybegynder
29. august 2001 - 13:44 #19
Hey Gnu.

Ja. Du har ret. Jeg var lidt forhastet da jeg \"dizzede\" dig for de døde links på zoo-siden. En gennemlæsning af tilhørende tekst ville have sparet mig for dén næse (eller \'mule\', ville du sikkert foretrække).

Jeg har signeret din gæstebog. Det er vel det mindste man kan gøre, når man som gæst besøger de prægtige sale i .gnuland.dk.

/Snuf.