Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 11:05 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

facebook - hvordan lige?

Jeg er admin i en nyoprettet lukket gruppe, og ønsker at bevare mit velkomstindlæg ØVERST på gruppens væg. Hver gang der kommer nye indlæg rykkes mit indlæg nedaf hvilket ikke er så smart. Nogen der har en idè om hvordan jeg får løst problemet?
Avatar billede Mikael Ekspert
07. juni 2020 - 11:32 #1
Du har mulighed for at "fastgøre indlæg" når det er skrevet. Så forbliver det øverst ;)
Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 11:43 #3
Hos mig ser det sådan her ud. https://pasteboard.co/JbXR1lj.jpg. Jeg får ikke muligheden.
Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 11:43 #4
Avatar billede Mikael Ekspert
07. juni 2020 - 11:55 #5
Meget underligt.. Jeg har lige testet det på en side jeg er admin for.
Det virker hellere ikke længere for mig.
Har ellers brugt det meget tidligere ???
Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 11:56 #6
Præcis - samme her.
Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 11:58 #7
Så ud fra hvad jeg ved lige nu, er jeg næsten tvunget til at tage en kopi af min tekst og lægge den ind som et billed som kommer til at ligge i toppen (som billed) på væggen.
Avatar billede Mikael Ekspert
07. juni 2020 - 12:00 #8
Det skal gøres anderledes nu.
Vælg de 3 prikker. Vælg "dette er en meddelelse". Gentag de 3 prikker og så kan man "fastgøre øverst".

Nu virker det hér ;)
Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 12:05 #9
Nice. Står den løsning også på nettet i dag tror du?
Avatar billede Mikael Ekspert
07. juni 2020 - 12:06 #10
#9 Den forstod jeg ikke lige ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
07. juni 2020 - 12:10 #11
Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 12:13 #12
Det jeg mente var om dit løsningsforslag også kan findes på nettet i dag? Dem jeg finder viser en forældet model tror jeg.
Jeg har også et andet problem som du måske kan hjælpe med? Nederst på væggen kan alle i gruppen se hvornår jeg har oprettet gruppe, hvornår jeg har skjult den osv. Andre indlæg kan jeg blot slette. Forstår du hvorfor der skulle være forskel. Jeg vil jo mene at jeg burde kunne fjerne disse opslag, hvis ikke fra væggen, så inde under gruppeindstillinger m.v. Men kan simpelthen ikke se en funktion der giver mig lov.
Avatar billede Mikael Ekspert
07. juni 2020 - 12:21 #13
#12 Jeg er stadig ikke helt med ?? Er det når du kikker under "OM" du spørger ?
Avatar billede jcr18 Professor
07. juni 2020 - 12:29 #14
Må jeg evt. sende dig et screenshot via messenger? (er noget nemmere). Du kan finde mig her: https://www.facebook.com/Jcryvje
Avatar billede Mikael Ekspert
07. juni 2020 - 12:31 #15
Har sendt dig en besked via face ;)