Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 16:57 Der er 26 kommentarer

Msi bærbar hjælp!

Hej,
Heg har en Msi bærbar
Specs:
Gtx 1050
I5 7gen
8 ram
Jeg har købt den udelukkende til at spille fortnite på!
Jeg har downoadet fortnite og stopper så med at bruge den i ca. 7mdr
Nu er jeg så begyndt at spille på den igen men den hakker  utrolig meget  og min fps begynder at falde og stige utrolig meget. Og mine textureres loader overhovedet heller ikke!?!?!

Er der nogle der kan hjælpe!?!?!
Mvh Fiske frans
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2020 - 17:50 #1
Kører den Windows 10 og er den i så fald opdateret til nyeste version 1909?
Avatar billede milter Ekspert
25. marts 2020 - 17:55 #2
Var der overhovedet ingen problemer før pausen på ca. 7 måneder? Var den ny, da du købte den, eller sagt på en anden måde: Giv os modelnavn og nummer på den MSI.
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 19:45 #3
Da jeg først købte den hos elgiganten (som ny) lagde jeg ikke specielt mærke til min fps, men der var helt sandsynligt ikke noget galt med den, det er noget der er kommet, og jeg aner ikke hvorfor.
I hensyn til Model navnet så vil jeg tro at den hedder Ms-16j9 men er dog ikke sikker
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 19:46 #4
@poko01
, Ja den kører windows 10, er ikke sikker på det andet da jeg ikke aner hvad det er, er det desuden muligt at opgradere bærbaren, så den kan få bedre fps? :))
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2020 - 19:56 #5
Prøv i søg at skrive Winver tryk ok og fortæl versionen. den nyeste er 1909.

https://ibb.co/mSJ1Wgq
Avatar billede milter Ekspert
25. marts 2020 - 20:14 #6
Kan det have noget med et overbelastet net og servere at gøre pga. Corona? Læs her:

https://downdetector.dk/problem-fejl/fortnite/
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 20:15 #7
Lige hurtigt:

Den kører 60 hz og jeg har koblet min 144 hz til den, er det en god ide og hvad kan jeg gøre hvis det ikke er?
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 20:21 #8
Modelnavn: Deskop-VGQKAH1

Proces. I5 7300HQ 2.50Gz

Ram 8gb ddr4

Windows 64 bit

Grafik. Gtx 1050

PCI-E gen3 128 ssd
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2020 - 20:25 #9
Prøv nu at besvare spørgsmål om version. Hvis den har stået i så lang tid er der stor sandsynlighed for at den er i gang med at hente""" eller prøve at hente rn masse opdateringer hvilket vil gøre den ekstrem langsom.
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 20:30 #10
@Milter

Jeg tror ikke det har noget med corona at gøre, Jeg tænker at det har noget at gøre med mit system eller måske en lille endring i indstillinger der er et problem, det kan også godt være at min pc bare er blevet for gammel:/ hvilket ville være meget underligt da jeg købte den for ca 1,5 år siden til
6000,-
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 20:32 #11
@poko1

Den har w10
Og version 1903 :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2020 - 20:35 #12
Så vil jeg råde dig til at få den opdateret til 1909  og den næste version 2003 er lige på trapperne.
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 20:37 #13
Lyder godt, men hvordan får jeg gjordt det og tror du det hjælper i forhold til fortnite?
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 20:39 #14
Og har du måske nogle andre tricks til at booste fps? :D
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2020 - 20:49 #15
Tryk på Windowstasten + I = Indstillinger vælg opdateringer og sikkerhed.
https://ibb.co/zJXWSfs
Hvis den ikke kører opdateringerne så prøv at køre fejlfindingen.
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 21:00 #16
Har opdateret den nu, men det virker ikke til at det har fobedret noget i forhold til fortnite?
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 21:01 #17
Og har du nogle andre tios til at optimrer pcen, og få mere fps?
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2020 - 21:11 #18
Vil du fortælle mig at du allerede har opdateret fra 1903 til 1909?
Dette tvivler jeg meget stærkt på det tager selv meden SSD Disk minimum en ½ Time Plus at når den er hentet så er der yderligere opdateringer!
Avatar billede milter Ekspert
25. marts 2020 - 21:14 #19
Bare for at udelukke dårlig forbindelse, så prøv at åbne siden herunder:

https://gameserverping.com/

Vælg dit spil, vent 15 sekunder og fortæl os tallet i rubrikken "Europa"
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 21:14 #20
Du har ret fandt ud af at det kun var klargør den blev færdig med, ikke selve opdateringen. Min fejl ;)
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 21:15 #21
Du har endu ikke svaret på mine øvrige spørgsmål....
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 21:15 #22
Tror nemlig også det ville løse en del
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2020 - 21:24 #23
Din MSI Vil køre optimalt igen når den er opdateret
Jeg har selv en MSI.
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 21:57 #24
@Milter
I brikken Eu står der 32 ms, mit internet har heldigvis adrig været et problem og kører godt med en god ping, hvertifal i fortnite...

Min ping er hvertfald ikke problemet det er mere spillet der ikke loader og min fps (frames per second) der virkelig skrider ud i den dårlige ende..
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 22:12 #25
Men @poko1 tror du at den kører bedre eller som den var før, det er trods alt ikke de bedste specs jeg har det indrømmer jeg gerne..
Avatar billede Fiske frans Novice
25. marts 2020 - 22:13 #26
Mit hb ville være at få den til at køre 100+ fps er det muligt??
,,,, kunne man overclocke den, og ville det virke??