Avatar billede Buggelsgaard Novice
21. marts 2020 - 11:54 Der er 1 kommentar

Oprette facebookprofil ud fra eksisterende messengerprofil

Hej.
Min datter fik messenger før hun blev 13.
Nu er hun over 13 og vil gerne have facebook - men hendes messenger skulle jo gerne hænge sammen med den facebookprofil der oprettes, så beskedhistorikken følger med.

Hvordan gør man det? Har ledt og ledt, men kan ikke finde en løsning.

PS: Hun har nået at oprette en facebookprofil, så muligheden kan også være at koble dem sammen. Men den er næsten ikke brugt, så hvis hun skal oprette en ny facebookprofil for at koble sammen med messengerprofilen, så er det helt fint.
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2020 - 13:32 #1
Hun må jo være logget på Messenger med et brugernavn (mailadresse) og en kode.
I appen i øverste venstre hjørne kan du se hvilken konto m.v.
Der synes også i messenger at være mulighed for at skifte konto, det kunne så være til den nyligt oprettede Facebookkonto.
Har ikke selv erfaring med at skifte konto. Kunne det tænkes hun allerede har brugt samme mailadresse i Facebook, så anvendelse af messenger automatisk er koblet sammen?