Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2020 - 09:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette WinRAR uden at det sletter alt på min Onedrive og computer

Hej
Jeg vil gerne slette programmet WinRAR, men jeg er i tvivl om, hvis jeg sletter programmet om det så sletter alle mine filer.
Jeg bruger onedrive, og jeg har forsøgt at slette en fil via WinRAR og den slettede filen på min Onedrive, så nu tør jeg ikke slette programmet.
Jeg har WinRAR gratis lige nu. Jeg har Windows 10
Er det noget I har erfaring med?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. februar 2020 - 09:27 #1
Onedrive synkroniserer typisk billeder og dokumenter med tilsvarende mapper på din pc. Det er ikke winRAR, der sletter i skyen.
winRAR skal bare afinstalleres: højreklik på windows-ikon, og vælg Apps og funktioner. Scroll ned til winRAR, klik på den, og vælg Fjern.
Genstart gerne pc bagefter, så winRAR funktioner i stifinder osv fjernes.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2020 - 13:29 #2
Enig med #1. Winrar  er ikke et sletteprogram, men et rigtig godt pakkeprogram.
Jeg fik engang foræret en nu ældre version 3.93 corporate, det vil sige, at der ikke kræves nøgle til den, og jeg er meget tilfreds med den.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2020 - 16:20 #3
Jeg har prøvet at opdatere min Winrar corporate.
Det gik fint. Jeg fik den nyeste version 5.80.
Den står som registreret til administrator. Enhanced corporate.
Men den ligner nu sig selv, så det er et spørgsmål, om jeg fik noget ud af det.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. februar 2020 - 16:36 #4
>valby - du har primært fået skjulte opdateringer, fx kendte usikkerheder i kode er fikset, og den er tilpasset/optimeret til nyere windows. Den kan mere og er mere kompatibel med andre pakkeprogrammer - ting, som bare virker, men som du ikke opdager, netop, da de virker.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2020 - 17:15 #5
#4  Mange tak for info. Så er jeg glad for at jeg fik hentet den ned. :-)