Avatar billede ulle_h Nybegynder
28. august 2001 - 16:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 Brændere?

Er det muligt at ha to brændere i samme puter, så man kan brænde samtidig?
Ulle
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
28. august 2001 - 16:47 #1
Ja det vil jeg tro, men du skal sikkert have en ret kraftig cpu, også afhængit af hvor hurtige de er... de tager jo MANGE resourcer!

Men jeg er ikke sikker, og med en kraftig cpu mener jeg en meget kraftig cpu!
Avatar billede Beach Mester
28. august 2001 - 16:48 #2
Ja, rent faktisk kan du have 4 brændere i dyret + 13 SCSI brændere!

Men jeg vil på det kraftigste anbefale dig at bruge brændere med burn-prof som sikre med buffer underrun da dette meget hurtigt vil ske hvis du brænder på flere brændere samtidig!

//Beach
Avatar billede teknik Juniormester
28. august 2001 - 16:49 #3
Det jeg også tro.....men det vil være smart at vælge modeller, som understøtter \"BURN-proof\"..så burde det til gengæld funke fint.
Avatar billede teknik Juniormester
28. august 2001 - 16:50 #4
...skriver for langsomt ;-)