Avatar billede macadisé Novice
01. februar 2020 - 07:47 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ejerskab vedr. IT firma

Hmm jo, jeg har hørt eller ladet mig fortælle at one.com har skiftet ejer el. at de har fået et nyt buy-in?

Er der nogen her der har hørt om dette?
Avatar billede stjans Guru
01. februar 2020 - 09:13 #1
De er, såvidt jeg ved, kapitalfond ejet; så det kan sagtens passe.

Investorerne lever jo af at købe og sælge selskaber...
Avatar billede Strawberry Seniormester
01. februar 2020 - 11:08 #2
Ja alle kunder hos cliche.dk er i år blevet flyttet til one.com
Avatar billede mort1 Ekspert
02. februar 2020 - 11:12 #3
Har netop fået mail fra One.com -  "Det er med stor fornøjelse, at vi byder dig velkommen til det nye one.com! Enklere, men smartere end nogensinde før" - Det lyder jo godt, men priser er der ikke noget af, dem vil man få oplyst 2 måneder før fornyelsen af det eksisterende abonnement - Mit gæt er, at det bliver måske endda ikke så lidt dyrere.
Lad os høre, når nogle får prisoplysningerne.
Avatar billede Majasla98 Praktikant
02. februar 2020 - 21:08 #4
Det Strawberry siger er rigtigt, alle kunderne er netop blevet flyttet til One .com

Med venlig hilsen,
Maja fra https://trykkogeren.dk/
Avatar billede Søren H Juniormester
10. februar 2020 - 15:43 #5
man kan altid tjekke ejerforholdende på proff
Avatar billede KurtG Forsker
26. februar 2020 - 13:20 #6
Det er nu nemt at gå ind på one.com for at checke priserne, de er ikke hemmelige.