Avatar billede mort1 Ekspert
28. januar 2020 - 14:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre min WordPress hjemmeside til privat

Jeg har en hjemmeside, som vist er det man betegner som offentlig, nu vil jeg imidlertid gerne ændre den, så den kun kan ses af personer med adgangskode, som jeg tildeler - Hvordan klares det, at begrænse adgangen til at tilgå siden, nemmest.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. januar 2020 - 19:05 #1
Avatar billede mort1 Ekspert
31. januar 2020 - 11:34 #2
Lige det jeg manglede, tak claes57
Avatar billede Jensen123 Praktikant
01. februar 2020 - 17:40 #3
Hvordan fik du det til at virke? Jeg har forsøgt på https://boernogfamilie.dk, hvor der er nogle artikler, jeg gerne kun vil vise til bestemte besøgende med adgangskode. Kan det lade sig gøre?
Avatar billede mort1 Ekspert
01. februar 2020 - 18:26 #4
Jeg fulgte claes57 anvisning / link - Det hjalp med at ændre hele min side, så der nu kun er adgang for personer med adgangskode, hvilket var formålet med øvelsen.