Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2020 - 00:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bør man afprøve Google Crome (Igen) ?

Jeg har prøver Google Crome - Et par gange.
Læge siden.

Læser, det har fået nyt udseende ...

(Er det vist)....

Bør man prøve den browser igen ?

Er ellers mest glad for Firefox.

Men har Crome nogle, umiddelbare fordele ?
Som Firefox, måske ikke har ...

_

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Slater Ekspert
23. januar 2020 - 08:24 #1
Det har ikke fået nogen særlig opdatering til udseende i lang tid, og det har ikke nogen særlige fordele over Firefox. Det er små detaljer, og begge har fordele og ulemper. Hvis du er glad for Firefox, ser jeg virkelig ikke nogen grund til at skifte.
Avatar billede Mikael Ekspert
23. januar 2020 - 08:36 #2
Det nemmeste er vel bare at installere en Chrome browser. Og se om den er noget for dig.

Du kan evt. vente med at gøre den som "standard browser" og bare teste den uden at logge på den med en Google konto.

Du kan jo sagtens have flere browsere på computeren til frit valg. ;)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2020 - 08:58 #3
Tak ....
Avatar billede falster Ekspert
23. januar 2020 - 10:30 #4
Er det (måske) Microsoft’s Chromium Edge, som du tænker på:

https://support.microsoft.com/en-us/help/4501095/download-the-new-microsoft-edge-based-on-chromium
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2020 - 12:58 #5
Tak ...
Avatar billede 450025 Ekspert
23. januar 2020 - 13:24 #6
Hei Jørn Vil komme med lidt om Browser - du spør om- noen liker Google andre Firefox det er opp til den enkelte jeg liker Google men den sliter nå – jeg vil i nettbank det funker ikke  -  kontaktet Banken gjør ditt gjør datt nei jeg ga opp, eneste svar fra Banken - søk hjelp av noen som kan, du har ikke peiling på computer ferdig. Takk for svaret.
Da ville jeg prøve en ny vri Firefox – den gikk rett ind i Nettbank uten problem. Forstå det den som kan.
Jeg bruker fortsatt Google gammal vane  jeg får ikke åpna  Gmail får kun (Svar og Videresend)  Svar funker ikke    innstillinger er korrekte da går jeg på Videresend prøver da får jeg åpna min Epost. Dagen er reddet.
Kjære det er jo helt feil nei søren heller her åpna Email korrekt, ble i dårlig humør.
Hva da jeg er ikke fornøyd? Går på Firefox da fungere alt jeg Jubler endelig en løsning som duger – kort Firefox var løsningen her.

Er Google Chrom korrupt klare ikke jobben sin for meg merkelig? Jeg liker Google Chrome alt annet den gjør funker godt for meg.

#4 Se hva falster skriv var det en tanke og last ned Nye EDGE ja det har jeg gjort i dag,  den gamle var bare søppel ubrukelig nå et nytt håp men OBS:  Det er bare en Søkemotor ok,  jeg plages med Bing hver morgen tenk om jeg kunne bli kvitt det?skitet? Og det vet jeg ikke før i morgen da vil jeg starte opp  (derfor har jeg ikke svaret på det enda)  Lastet ned Nye EDGE ærlig jeg likte den kjempe flott Helt nydelig.
Men da fikk jeg første problem husk jeg er ny på denne.  Hvor er Nedlasting? Hvor Mine Dokumenter. Hvor er Denne  PC alt var borte sikkert fordi jeg ikke har peiling enda normalt det.
Da Takket jeg GUD for at jeg ikke hadde slette Google Chrome der var alt jeg trengte mapper - snarvei alt lå fritt tilgjengelig herlig.  Jeg elsker Google Chrom.
Jeg hadde et ferdig utfylt skjema på mine Dokumenter tok det ut Printet og turen til Politistasjonen med skjema i handen til rett tid..

Svar da.  Nye EDGE chromanium var lekker og se på men fordi jeg var ny på feltet helt ubrukelig det er et halvfabrikat slik som WIN10 var i 2015 i dag er det en drøm og kjøre dette programmet WIN10.

Det betyr for meg Google Chrome som standart Startside – du kan jo bruke Firefox som startside opp til degdet  men bruke EDGE chromium til pynt ok det var jo vakkert til bruk nei Takk men vær OBS jeg er ny på den mulig falster vet mer?      Om dette en jeg og da får du tenke selv Jørn men lykke til dette var bare mine Tanker. Orker du ikke lese er opp til deg mine lange poster en uvane men detaljer må frem ellers er dette til ingen nytte Arne..
Avatar billede 450025 Ekspert
23. januar 2020 - 15:27 #7
Sorry Jørn min lange post og en god del feil, jeg lasta fant ikke mine mapper og snarveie men dette er nytt for meg jeg også spør falster han vet mer en meg.
Min gode Venn må få lov og si det mort1 fant ikke mapper og snarveie eg ble så glad her ramla av stolen - måtte gå i barskapet for og komme til hekta igjen-
Herer sitat fra mort
Find dine Dokumenter ved: 1. Klik på Stifinder      https://ibb.co/JBjZyYf
2. på siden der kommer frem vælg Dokumenter      https://ibb.co/L9v9zB6    Find dit dokument!
Du Jørn dette er en kjerne Kar utrolig flink lykke til Arne.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. januar 2020 - 20:48 #8
Tak Arne ...

Du må endelig skrive meget og personligt.

Det sætter jeg pris på.

Og jeg sætter ikke nogen grænse for.
Hvor megen nogen må skrive. Eller hvad de skriver.

Det er kun hyggeligt med personlige indlæg ...
Avatar billede falster Ekspert
23. januar 2020 - 23:24 #9
Jeg har ingen erfaringer med Chromium Edge. Kun læst om den :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
24. januar 2020 - 03:09 #10
#9Hei falster lest om den - det holder ikke det  jeg er igang nå og må si at meg og WIN10 ja det vet du men med    Nye cromium har du noe og glede deg til jeg har fått fantastisk flott støtte av mort1  jeg er snart godt igang vil si 98,2 % i dag prøve kjøring og resten kommer nok da.
Sa i går jeg liker det jeg ser) til deg også Takk for dine innslag på computerword vi feiler - vi reiser oss igjen  dagen i går er borte  dagen i dag er ny Velkommen etter jeg jubler herlig  Arne.