Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:36 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

Point til admin.

Tror jeg vælge at give disse point til admin... De er blevet Alt for omdiskuteret.

Se sp. http://www.eksperten.dk/spm/103132

Værsgo
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. august 2001 - 15:37 #1
*g* husk de sidste 500 !
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:39 #2
*g* Sorry, de er som omtalt, så jeg ikke huskede dem alle *gg*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 15:40 #3
Nåå han fik kolde fødder
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 15:40 #4
3500 point
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 15:41 #5
tryk på de 3000 i højre hjørne, og sæt dem op til 3500
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 15:42 #6
nå, men jeg har mailet til Admin..
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:46 #7
Nej fik ikke kolde fødder... jeg syns bare det er til grin af jer at i nu ikke kan få glæde af dem... Det ris til egen r..
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:48 #8
Jeg syns det er en kanon sitet, derfor vælger jeg at gøre det... gider ikke ødelægge sitet...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 15:49 #9
hvordan skulle vi kunne få glæde af at du har 3500 points?
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:51 #10
Nil>>> Så kunne jeg stille sp. så du evt. kunne få dem, jeg bruger eksperten en del..
Avatar billede nil.dk Nybegynder
28. august 2001 - 15:52 #11
coolaxe >> kan vi ikke blive enige om at dig og fuel er den samme person?
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 15:53 #12
Nej, det kan vi ikke, for det er vi ikke vi kender bare hinanden... sorry
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. august 2001 - 16:02 #13
så tag dog at indorden dig under de regler der er sat op......

hvis du skal have den mindste chance (hvilket jeg ikke håber at du får når du end ikke kan forstå at der er nogen regler som der skal overholdes) så se dog at få de point sat op til 3500
Avatar billede coolaxe Nybegynder
28. august 2001 - 16:09 #14
Eric>>> Du er da den største nar, her prøver jeg at få godt ord igen... og så skriver du at du håber at jeg ikke får en chance... det er lidt barnligt , syns du ik\'????
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. august 2001 - 21:28 #15
coolaxe >> Tak for du satte points op.

Tag lige og læse og forstå de der regler. Det lovede du faktisk at du havde gjort allerede dengang du oprettede dig som bruger.

Hvis der så er en af reglerene du syndes er urimelig og mangler en fornuftig begrundelse kan du evt forslå den bliver afskaffet i kategorien \"eksperten.dk: forslag\". Det er ikke noget vi skal spilde tid på at skændes med hinanden om.

mvh JakobA
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2001 - 16:57 #16
Done !!
Avatar billede 12tri Nybegynder
26. januar 2002 - 19:45 #17
er pointene overført ??
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2002 - 19:47 #18
slet ham dog mand....
Avatar billede eksperten_coadm Nybegynder
15. juni 2002 - 10:01 #19
Ellers kan du give denne bruger disse point.

(resten)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. juni 2002 - 11:55 #20
Resten-> Hvis du prøver at se statusen for coolaxe ( http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=coolaxe ) vil du opdage et han ikke længere er på eksperten.. Hans bruger er ikke længere aktiv og kan derfor ikke acceptere dit svar..
Avatar billede zliber Nybegynder
11. december 2002 - 01:58 #21
cool - så bare giv mig pointsne :)
Avatar billede zliber Nybegynder
11. december 2002 - 02:03 #22
oki - jeg havde så ikke lige set historien bag alt dette før jeg svarede... sorry!

men oki også et halvt år siden nu!
Avatar billede ffn Nybegynder
24. marts 2003 - 00:27 #23
skal vi lukke!
Avatar billede ffn Nybegynder
24. marts 2003 - 00:28 #24
nå konto ikke aktiv
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 08:01 #25
Tror du selv du får 3500 point? Nåh, ikke?
Avatar billede fcs Novice
24. marts 2003 - 17:54 #26
ffn>> Hvorfor ligger du et svar?

FCS/Coadmin
Avatar billede ffn Nybegynder
24. marts 2003 - 18:00 #27
grunden til jeg skrev var i håb om at den kunne lukkes, jeg er træt af alle de åbne spørgsmål....jeg har fundet frem til at der er over 42000 åbne spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/332585 og dem ville jeg gerne have at der blev gjort noget ved...derfor tog jeg siden med åbne spøgsmål trykkede på points for at arrangere dem i point... post med mere end 200 points måtte være lig med MEGET gamle posts. Og jeg tog bare den første og den bedste, svarende til den øverste - derfor blev det denne post jeg skrev i?

hvorfor spørger du?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 22:50 #28
Du skal da ikke svare på spørgsmål med 3500 point i, det er da for dumt...
Avatar billede ffn Nybegynder
25. marts 2003 - 00:25 #29
øhhh sorry...???

Jeg forstår ikke hvorfor i er sådan på nakken af mig?

nu må jeg hellere tryk "kommentar" - andet tør jeg sgu ikke!
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 08:39 #30
"Jeg forstår ikke hvorfor i er sådan på nakken af mig?"

Du står i et spm. hvor der er udlovet 3500 point...
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 01:30 #31
De skal bare få det lukket!
Avatar billede maxsten Nybegynder
30. september 2003 - 13:10 #32
må jeg ikke få dem??

Please...

Maxsten
Avatar billede nicklasb Nybegynder
30. september 2003 - 13:32 #33
maxsten -> hva i helvede tror du det er? Tag dig dog sammen.. Du burde blive deaktiveret lige med det samme..
Og så læser du da tydeligvis heller ikke hvad fanden det er der sker her i spørgsmålet.. Hvor dum har man dog lov at være?

For det første er spørger ikke længere aktiv: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=coolaxe
og for det andet har der været en coadmin og allerede skælde andre ud for at ligge svar.. Så hvorfor dit?
Tænk dig om frem over..
Avatar billede ut2003dkchamp2003 Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:59 #34
Hold kæft en nar.
Avatar billede maxsover Nybegynder
16. december 2003 - 10:54 #35
Du kan også bare give mig dem :P
Avatar billede fcs Novice
16. december 2003 - 10:56 #36
Maxsover>> Hvor gammel er det lige du er?
Avatar billede jens_bach Nybegynder
16. maj 2005 - 16:02 #37
ja eller mig
Avatar billede ffn Nybegynder
16. maj 2005 - 16:05 #38
rimlig nemme point der....måske admin skulle se på det?
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2005 - 16:08 #39
Jens Bach>> Du bedes venligst forklare hvad der sker her. Kommer der ikke en god forklaring indenfor meget kort tid deaktiveres din bruger.

FCS/Coadmin
Avatar billede ffn Nybegynder
16. maj 2005 - 16:11 #40
Et billigt gæt er at jens_bach og coolaxe er en og samme person....
Avatar billede huset Praktikant
16. maj 2005 - 18:25 #41
*LOL*
Avatar billede huset Praktikant
16. maj 2005 - 18:30 #42
Han har en ret spændende profil :D

http://www.eksperten.dk/spm/616874

Der er mange underlige tråde i den profil
Avatar billede snowball Novice
18. maj 2005 - 11:17 #43
jens_bach havde fundet, og ikke mindst udnyttet, et bug i Ekspertens point system. Fejlen skulle dog være rettet nu.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede arne_v Ekspert
18. maj 2005 - 17:39 #44
Og ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
18. maj 2005 - 22:27 #45
Shit jeg skulle have startet bagfra i hans besvarede spm ;) .. sad og undrede mig over at ingen havde kommenteret det.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. maj 2005 - 23:43 #46
det undrer mig at der ikke sker mere - uanset om det er IDG's politik at
politi anmelde den slags eller at sende et takke brev og en flaske rødvin,
så mener jeg at der er nogle point som er blevet fejlplaceret
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. maj 2005 - 03:23 #47
jep
Avatar billede snowball Novice
19. maj 2005 - 08:16 #48
arne_v: Brugeren har pt. karantæne (den længste vi kan give ham). Om der skal ske mere i sagen må som sådan være op til IDG, for vi kan hverken give eller tage point fra direkte brugerne - det ville give et forfærdelig påstyr hvis han skal til at betale 5000+ point tilbage via x antal spørgsmål á 200 point :|
Avatar billede arne_v Ekspert
19. maj 2005 - 09:22 #49
det kunne ellers se sjovt ud med 25 spm a 200 point ...

:-)

jeg tænkte nu mere i retning af en admin ved en mysql prompt og lidt hårdhændet
brug af UPDATE og DELETE
Avatar billede snowball Novice
19. maj 2005 - 09:39 #50
arne_v: Helt enig, men det må som sagt være op til IDG om det skal ske da det også kun er dem der kan gøre det.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. maj 2005 - 09:41 #51
men er de opmærksomme på den lille krølle ?
Avatar billede snowball Novice
19. maj 2005 - 09:48 #52
Ja, de kender til hans "bedrifter", men derfra er der som bekendt langt til handling ;)
Avatar billede jens_bach Nybegynder
09. juni 2005 - 15:06 #53
det var så men ikke for de point skyld, jeg vil gerne lave 25 spørsmål a 200 point, men som fnn skiver
----
grunden til jeg skrev var i håb om at den kunne lukkes, jeg er træt af alle de åbne spørgsmål....jeg har fundet frem til at der er over 42000 åbne spørgsmål
hvorfor spørger du?
----

et par forslag til en løsning på de gamle spørsmål

1. en "Luk dette spørsmål" knap, som lukkede spørsmålet hvis fx 10 hade klikket på det
  Lav en ny status på spørsmål så de kan være "halvt" lukket

2. en kørsel som lukkede alle spørsmål over 90 dage...
  Lav en ny status på spørsmål så de kan være "halvt" lukket

3. give 10 brugerer ret til og lukke spørsmål. og give point til dem som har fortjent dem

4. luk alle spørsmål der er opretted af en bruger som ikke er aktiv mere

ps. det tog nu ca 32 dage for epx.dk og lukke af så alle ikke kunne godkende svar.