09. januar 2020 - 09:57 Der er 2 kommentarer

Kan ikke komme videre

Jeg er på en side, hvor jeg skal bruge NemID. Det går også fint. Men herefter skal siden hente data fra skat.dk. Der bliver hentet data, men siden kommer ikke videre. Siden tænker og tænker, men kommer ikke videre til næste trin.

Jeg har slettet alle cookies, har prøvet forskellige browser, har forsøgt flere gange samt over flere dage. Har I en idé til problemet eller er råd.

På For mange tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. januar 2020 - 10:42 #1
Og du har selvfölgelig skrevet/ringet til supporten for gäldende side?
12. januar 2020 - 13:29 #2
Jeres råd var reset cookies og prøv anden browser. Det er prøvet, men det virker stadig ikke.