Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
03. januar 2020 - 20:26 Der er 3 kommentarer

Windows Ville ikke boot

Jeg har en MSI Windows gaming bærbar. Efter jeg har opdateret den ville den ikke boote. Den har kørt lige efter men da en af mine venner trykkede "Shutdown" inde i windows menuen har den ikke ville boote. Når jeg trykker på startup knappen bliver den bare på siden hvor der står MSI.

Håber i har et "quick fix" til mit problem

Mads
Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
03. januar 2020 - 20:28 #1
Har prøvet at boote i windows
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2020 - 07:20 #2
Ser ud til den prøver at "lede" efter harddisken.
Kan du komme i bios ved at trykke på den taste der er beregnet til det?
Kunne være delete F1 eller F2 vil jeg tro.
Kommer du ind kan du se harddisken der?
Formoder du bruger Win 10?
Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
01. februar 2020 - 21:25 #3
Beklager jeg ikke har svaret. Min pc har været til reparation og de sagde at det ville koste at repare computeren end det ville være at købe en ny.