Avatar billede autodidakt Nybegynder
28. august 2001 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Feedback?

Feedback på www.starvision.dk ?

Skulle siden være helt umulig at se på:
Skriv evt. din browser version og skærmopløsning så lav evt et screendump og send det til fbm72@yahoo.com

Screendump: kan du lave ved at trykke Ctrl+PrntScrn og åben et grafisk program og tryk Ctrl+V og gem som Jpg.
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. august 2001 - 12:55 #1
ftp://eksperten:eksperten@annika.dyndns.dk/103079/

Shot fra Opera (windows) i 800*600
2*jpg og 2*gif

Avatar billede a_c Nybegynder
28. august 2001 - 13:13 #2
Det ser OK ud i IE 6 som jeg lige har hentet og som er gået kold 2 gange på 20 minutter.

Meget kompakt design der ikke ligefrem befordrer læsevenligheden. Mange ting er samlet på meget lidt plads og det er måske ikke altid ting der indholdsmæssigt hænger sammen.

Men det ser meget lækkert ud.

A_C
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 13:16 #3
:) Kører windows Xp med IE 6.0 ..Og siden ser rimeligt godt ud :-) Men jeg syntes at menuén er lidt frustrende ....

/ www.fotx.net/zyberwizard
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. august 2001 - 14:16 #4
Nem at bruge men nok lovligt stille design.

Indholdet er kanon men jeg er lidt bange for det for et forøg på at åbne din \'store farvevælger\' resulterede i at min IE4 crashede grimt så jeg må sidde igennem Microsofts \'luk på rette måde\' løftede pegefinger endnu engang.

NS4 bliver redirected til en 1500 pixel bred side med søgemaskiner hvor der står \"designet til IE 5.0, 5.5, 6.0, og det passer vel.

mvh JakobA
Avatar billede cluas Nybegynder
28. august 2001 - 15:04 #5
fedt...
Avatar billede autodidakt Nybegynder
28. august 2001 - 15:41 #6
annikadk >> Fedt nok, så fik jeg set den i Opera, selvom jeg ærligt talt ikke troede man kunne bruge den browser til noget seriøst ;)

a_c >> At din 6.0 browser gik kold skyldtes nok mere browseren end siden, fordi jeg har lavet en stor del af siden i 6.0, men den er hvist ikke helt brugbar endnu.

zyberwizard >> Hvad mener du med menuen er frustrerende?

jakoba >> Jeg er en lovlydig web-borger :) og jeg syntes det var en mangel inden jeg startede med webdesign, så hvis jeg skulle bryde grænser skulle jeg bare gører det efter \"bogen\".
Netscape har jeg opgivet hvis det skal være sjovt at lave webdesign.

Ellers Tak for kommentarerne forøvrigt (:
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. august 2001 - 16:09 #7
Takker for pointene.
Jo, den er vidunderlig, omend den ikke funker med alle sider - eller rettere, ingen sider (ca) er ens i alle browsere.

Hent den evt. til en anden god gang.

Annika