Avatar billede Tidal Praktikant
06. november 2019 - 13:38 Der er 3 kommentarer

AUTOCAD LIGHT 2010

Jeg har hidtil anvendt mit AutoCad program uden problemer, men kan nu ikke længere bruge det. Når jeg beder om ny aktiveringskode får jeg beskeden, at programmet ikke længere kan opdateres.

Kan det være rigtigt - eller ved I, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Tidal Praktikant
06. november 2019 - 13:41 #1
Jeg skrev "opdateres" - jeg mener AKTIVERES.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2019 - 14:01 #2
Nu kan jeg ikke huske det 100%, så jeg kan tage fejl.

Men jeg mener at Autodesk programmer skal deaktiveres, hvis de ikke længere skal bruges. Glemmer man at deaktivere, kan man ikke længere aktivere en ny installation, da den gamle blokerer...

Det plejede at kunne løses ved at kontakte autodesk helpdesken... (I modsætning til Adobe, der blot trak på skulderen og sagde "køb en ny" :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. november 2019 - 14:33 #3
#2 Jeg giver dig ret. Jeg har selv et program der først skulle deaktiveres/afinstalleres før der kunne installeres et nyt. Da først processen var overstået virkede det igen.