Avatar billede Torsten Novice
03. november 2019 - 16:42 Der er 9 kommentarer

SD kort vil ikke poppe frem(linux & Windows)

Hej folkens jeg har et sd kort som jeg har haft formateret på en computer med Linux efter har jeg haft fyldt SD kortet med data og det har virket dagene efter indtil I dag så vil det simpelthen ikke poppe frem hverken på mobil, laptop med linux, computer med Windows 10

Den siger godt nok en registrerings lyd på linux laptoppen at den registrere der er et kort som sidder i kort læseren men intet Popper frem

Hvad gør jeg? 😟 :(
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. november 2019 - 16:53 #1
Hvilket filsystem har du formateret til...?
tjek tildeling af drev bogstav (win10)
tjek enhedshåndterimg win10.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2019 - 17:09 #2
Synes det lyder som en svær opgave at få et sd kort synligt og brugbart på 3 forskellige platforme.
Har du brugt den sidst på en mobil og måske har kommet til at slette noget du ikke skulle?
Avatar billede Torsten Novice
03. november 2019 - 17:16 #3
Den er formateret til exfat
Avatar billede Torsten Novice
03. november 2019 - 17:29 #4
Der sker ikke en disse i diskhåndtering intet Popper frem
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2019 - 17:30 #5
Enhedshåndteringen?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2019 - 17:31 #6
I enhedshåndteringen kan du under vis tjekke af at skjulte enheder skal vises
Avatar billede Torsten Novice
03. november 2019 - 17:43 #7
I enhedshåndtering har jeg fundet den men ved ikke om kort læseren og computeren læser kortet . På linux laptoppen kan kort læseren sidde i og imens jeg tager kortet ud og ind kan jeg høre registrerings lyd men intet Popper frem
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2019 - 18:23 #8
Er der en fejl i enhedshåndteringen på sd kortet?
Driverproblem eller andet?
Avatar billede Torsten Novice
03. november 2019 - 18:47 #9
Nej og jeg har også prøvet flere forskellige kort læseren smart watchs, tablets osv men intet sker 🙁