Avatar billede Slettet bruger
01. november 2019 - 16:48 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Kabaler i Windows 10

Har jævnligt ledt efter kabaler i Windows 10. Gemmer de sig et sted, eller er det meningen man skal hente denne: https://www.microsoft.com/da-dk/p/kabale-samling/9wzdncrdn990?activetab=pivot:overviewtab ?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2019 - 16:55 #1
kabale var noget, microsoft gav med fra start i windows 3. Meningen var, at folk skulle lære at blive fortrolige med mus-bevægelse og -klik.
Nu er det fyld for mange, så derfor henter man selv...
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2019 - 16:58 #2
Tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2019 - 17:02 #3
Microsoft ønsker at folk bruger spillene fra Microsoft Store i dag.

De spil der fandtes i Windows 7 bliver tvangsafinstalleret, hver gang man opgradere til en nyere udgave af Windows 10 - men de er heldigvis stadig til at installere fra https://www.techsupportalert.com/content/get-classic-windows-7-games-windows-8-and-10-free.htm
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2019 - 17:04 #4
Ups - lige for en god ordens skyld. Jeg er ikke sikker på hvor sikkert ovenstående link er... - der er vist en del udgaver ude der er blevet pakket om med malware...

Brug denne kilde: https://winaero.com/download.php?view.1836 - den har jeg selv brugt tidligere, og er fra dem der oprindelig har "hacket" spillene ( https://winaero.com/blog/get-windows-7-games-for-windows-10/ )
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2019 - 17:10 #5
Tak for advarslen. Og linket. Vil meget hellere have dem jeg kender fra 7.
Avatar billede Jepouls Juniormester
01. november 2019 - 18:14 #6
Gå i Store og søg på kabaler, så kommer der et hav af dem.
Avatar billede posten Ekspert
01. november 2019 - 18:51 #7
vil anbefale : ms-windows-store://pdp/?ProductId=9wzdncrfhwd2
Avatar billede posten Ekspert
01. november 2019 - 18:52 #8
ms-windows-store://pdp/?ProductId=9wzdncrfhwd2
Avatar billede posten Ekspert
01. november 2019 - 18:52 #9
hmm !! genvej duer ikke
Avatar billede Forexsignals*123 Praktikant
02. november 2019 - 06:33 #10
Thank you for your sharing. Thanks to this article I can learn more things. Expand your knowledge and abilities. Actually the article is very practical. Thank you!
mywegmansconnect
hyattconnect
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2019 - 20:23 #11
Installation fungerede fint.

Er dog lidt ked den lister dem op i alfabetisk orden i under Start. Så de er spredt. Er der en måde hvorpå man også kan få dem at se samlet?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2019 - 20:36 #12
Og er det muligt at omdøbe dem til de danske navne?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2019 - 22:06 #13
Fandt ud af de er samlet under G (Games).
Vænner mig nok til de engelske navne.
Avatar billede posten Ekspert
04. november 2019 - 05:37 #14
hvis du nu henter som jeg nævnte i #7 får du 5 slags kortspil i et link Microsoft Solitaire Collection klik bare på den blå få
https://www.microsoft.com/en-us/p/microsoft-solitaire-collection/9wzdncrfhwd2?activetab=pivot:overviewtab
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 16:23 #15
Har vænnet mig til kabalerne fra 7. Vil dog gerne kigge nærmere på den du linker til.
Kan jeg installere den selv om jeg allerede har installeret den anden? Og så siden fjerne den jeg ikke vil have?
Går ud fra det det fungere som to forskellige programmer og derfor ikke er noget problem.
de bliver vel ikke blandet sammen?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2019 - 16:28 #16
Når jeg kigger screenshots ser det ikke ud til at være de samme kabaler. Skal det helst være.