Avatar billede CHC Forsker
23. oktober 2019 - 13:11 Der er 6 kommentarer

Synkronisering fra Iphone til MacBook

Hej

Mails sendt fra min MacBook kan jeg også se på min iPhone,
men mails sendt fra min Iphone kan jeg ikke se på min MacBook.

Jeg håber, at det er noget der relativt nemt kan løses?

Jeg bruger Microsoft Outlook til Mac, version 16.30 og min mailudbyder er one.com.

Venligst CHC
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. oktober 2019 - 13:20 #1
Du har formodentlig pop3 sat til i indstillinger hvor det burde väre IMAP.
Avatar billede CHC Forsker
23. oktober 2019 - 13:39 #2
Hej Michael_stim

Er det i indstillingerne på iPhonen du mener?

Under server til udgående post på iPhonen er den indstillet til imap.

Vh CHC
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. oktober 2019 - 13:58 #3
Og det er den også på din MAC?
Avatar billede CHC Forsker
23. oktober 2019 - 14:03 #4
I tidligere svar skulle der have stået:

Under server til indgående post på iPhonen er den indstillet til imap.
Under server til udgående post på iPhonen er den indstillet til SMTP.

Under server til indgående post på MacBook er den indstillet til imap.
Under server til udgående post på MacBook er den indstillet til send.one.com.

Hjælper disse oplysninger på en løsning af udfordringen?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. oktober 2019 - 14:06 #5
Kan du sende hvis du ändrer udgående på iPhone til send.one.com?
Avatar billede CHC Forsker
23. oktober 2019 - 14:14 #6
Den står faktisk til SMTP (hvad det end betyder) og send.one.com på iPhonen.