Avatar billede huddie Professor
22. oktober 2019 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link til Facebook side via hjemmeside

Hej Eksperter!

Jeg arbejder i WordPress 5.2.4 og jeg vil gerne have et Facebook icon ved adresse feltet(sider -> kontakt) hvorpå man kan linke til Facebook siden.

Jeg har prøvet plugin'et "Social Media and Share Icons(Ultimate Social Media)", men jeg er sikker på jeg kan få det placeret der hvor jeg vil.
Det skulle gerne ende nede omkring eller ved adresse feltet.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2019 - 15:47 #1
det var måske bedre at snuppe et FB ikon, og uploade det i WP som billede.
herefter kan du lave billedet om til det link du ønsker.

fremfor at bruge et wp plugin (overflødigt)

?
Avatar billede huddie Professor
23. oktober 2019 - 10:03 #2
Den tanke kom jeg også på kort efter jeg skrev mit spørgsmål.
Dog lader det til at jeg forsøger at lægge det på et forkert sted, da det ikke dukker op under kontakt info(har opdateret siden når jeg forsøger).
Det lader ikke til at det alligevel var under sider --> kontakt

Hvis du kører helt ned på siden på Gadgets4Life.dk og ser adresse boksen, kan du gennemskue hvordan jeg i WordPress kommer ind til den rubrik?
Avatar billede huddie Professor
23. oktober 2019 - 10:53 #3
Tilføjelse: Mit lød måske lidt underligt, men det er ikke mig der har "bygget" siden, jeg skal primært kun opdatere den. Derfor ved jeg ikke hvor man går ind og retter i alle dele.
Avatar billede huddie Professor
24. oktober 2019 - 11:27 #4
Fandt langt om længe vejen dertil.