Avatar billede convict Nybegynder
28. august 2001 - 10:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Link til tekst på siden

njeg skal have lavet nogle link til tekst sectioner på min side, har set det mange steder før, hvordan gør jeg det med dreamweaver
/convict
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. august 2001 - 10:18 #1
<A href=\"forkort.htm#bund\">Til bund</A>

Og så der hvor du vil hoppe til

<a name=\"bund\"></a>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. august 2001 - 10:19 #2
eller bare <a href=\"#bund\">gå til</a>
Avatar billede convict Nybegynder
28. august 2001 - 10:26 #3
<A href=\"forkort.htm#bund\">Til bund</A>

Og så der hvor du vil hoppe til

<a name=\"bund\"></a>
jeg er ikke helt med, er måske lidt træt i 5øren, er det noget du kan vise mig, jeg skal bruge det på den her side
http://www.t3stsit3.subnet.dk
/convict
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. august 2001 - 10:33 #4
<a href=\"#bund\">Til bund</A>
  <p>&nbsp;</p>
  <p>MANDE TRENDS................. <br>
    <br>
    Trenden inden for mandeverdenen er i &oslash;jeblikket p&aring; vej v&aelig;k
    fra det ultra korte og r&aring; maskuline look. Den moderne trendy mand i
    dagens Danmark skal have l&aelig;ngere og pjusket h&aring;r. Stilen minder
    p&aring; mange m&aring;der en hel del om den tidlige 60&eacute;r stil, hvor
    The Beatles spillede for fulde huse. <br>
  </p>
  <p> DAME TRENDS................ <br>
    Inden for dameverdenen er det i &oslash;jeblikket ved at blive mere og mere
    trendy, at danne sig sit helt ejet look, hvor man s&aelig;tter farver og stil
    sammen, s&aring; det passer til karriere, fritid og livsstil. Der er ikke
    nogle egentlige regler, men f&aelig;lles er dog masser af farver og striber.
    <br>
    Det har i det sidste &aring;r v&aelig;ret trendy, at klippe undercut, desv&aelig;rre
    er det ikke mange fris&oslash;rer, der endnu kender denne sp&aelig;ndende
    mulighed.</p>
    <a name=\"bund\"></a>

  <p>Hvis man SKAL n&aelig;vne en trend i &oslash;jeblikket, er der flere, der
    h&aelig;lder til 80&eacute;r stilen med bl.a. asymetrisk klipning.<br>
    <br>
Avatar billede crunch Nybegynder
28. august 2001 - 10:35 #5
insert > invisible tags > nemed anchor.
skriv et navn.

marker tekst der skal linke til stedet.
Vælg det fra dropdown boxen i din property bar.
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. august 2001 - 10:35 #6
Marker teksten du vil hoppe til.

Vælg INSERT og så ANCHOR (tror jeg det hedder).

Så har du navngivet et anchor, som bliver markeret med et lille ikon med et gult anker.

Marker det eller de ord du vil linke FRA.

I din properties dialog vælger du \'måltavle-ikonet\' og trækker/peger ned på dit ANCHOR-ikon.

Så har du lavet ovennævnte, \"Dreamweaver-style\" :o)

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. august 2001 - 10:36 #7
Efter \"Vælg INSERT og så ANCHOR (tror jeg det hedder)\" bliver du bedt om at give dit anchor et navn. Prøv at markere et ord før du gør det, så bliver det navnet på dit anchor.

/Rob

Avatar billede convict Nybegynder
28. august 2001 - 10:42 #8
jeg tester lige hvad der virker for mig, så besvare jeg
/convict
Avatar billede convict Nybegynder
28. august 2001 - 10:53 #9
takker for det hobbez let og forståleigt :)
og tak til jer andrer også :)
/convictover and out