Avatar billede JesperMrz Praktikant
01. oktober 2019 - 18:43 Der er 1 kommentar

USB til skærm uden comp

Hep
Har en gammeldags kridt tavle, jeg gerne vil have udskiftet til noget digitalt værk

Skærmen skal kunne hænge på højkant, så går ud fra et tv ikke er en løsning?

Er der nogle pc skærme som kan vise slides jpeg format uden tilslutning af computer?

Alternativt kan jeg sende via netværk til en pc skærm?
Det er en skærm vi opdaterer hver dag, så kunne være fedt at gøre det digital evt via usb stick vi sætter i, primært fordi min skrift er så grim:-)
Mvh
Jesper
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. oktober 2019 - 19:12 #1
Brug du bare et TV - der er ikke forskel på monitors og TV, andet end at TV´et har indbygget TV-Tuner. til gengæld er der flere TV der kan vise billeder direkte fra USB-sticks, i forhold til en monitor.
Men ellers kan du sætte en ChromeCast i, og streame billederne fra en kompatibel tjeneste.