Avatar billede larsb Nybegynder
13. februar 1999 - 00:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC'Problem

Jeg oplever et tilbagevendende problem, med en fil/program der hedder Msgsrv32. Hvad f... er det???
Avatar billede corlin Nybegynder
13. februar 1999 - 17:54 #1
Denne file refererer til
Microsoft Massage server 32 bit.
Du mulig vis endret din outlook eller ?
afinstall MS mail i cortol panelet.
reboot om nødvendigt install igen.
Husk/skriv ned  og tjek din mail profile inden du sletter.

corlin :>)
Avatar billede ruprect Nybegynder
13. februar 1999 - 18:25 #2
Corlin:

Da jeg læste dit svar tænkte jeg - Det er ikke helt rigtigt, da jeg flere gange har oplevet problemer med msgsrv32 (endnu en windows bug man lærer at leve med)

Og jeg fandt følgende beskrivelse på nettet:

Msgsrv32.exe is a program that runs invisibly on the Windows desktop and performs several background functions necessary for Windows operation. These functions include:
Mediate Plug and Play messages among various parts of the operating system.

Coordinate automatic responses to Setup programs. This includes checking whether a Setup program has improperly
overwritten Windows files, and optionally restoring the Windows versions of those files.

Display the initial logon dialog box if networking is enabled.

Play the system startup and shutdown sounds.

Load installable Windows drivers at startup and unload them at shutdown.

Run the shell program (usually Explorer.exe) and re-run the shell if it fails to respond.

Så det har ikke kun noget med outlook at gøre.

- Michael
Avatar billede larsb Nybegynder
14. februar 1999 - 23:58 #3
Der findes altid geniale mennesker, når du mindst forventer det. Tak for hjælpen, jeg skriver nok igen om noget andet, hvis ikke jeg tager meget fejl. Mine Pc'evner, rækker ikke langt nok endnu. Endnu engang TAK.