28. august 2019 - 13:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gennemgående felt i sektions delt header og footer

Hej
Har et dokument med sektions adskilte headere og footere hvor side og side antal optælles inden for de enkelte sektioner og hvor overskrifter etc også skifter for hver sektion.
Men, jeg vil gerne ha mulighed for at kunne indtaste f. eks Dato, Navn, Projektnummer og Projektnavn på første side og det så gengives på alle siders headere og footere
Er det muligt, altså at have både felter der skifter ved sektionsskift og felter der ikke skifter.

pfh tak
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
28. august 2019 - 14:31 #1
Jeg kan se, at du ca. samtidig har stillet samme spørgsmål i answers.microsoft.com, hvor jeg lige har svaret på det. Det er ikke nogen god idé at poste samme spørgsmål flere steder - i hvert tilfælde ikke for dem, som er så venlige at bruge tid på at svare. Der er ingen grund til, at flere bruger tid på at svare på samme spørgsmål.

Her er link til tråden med mit svar:
https://answers.microsoft.com/da-dk/msoffice/forum/all/gennemgående-felt-i-sektions-delt-header-og/73949e4b-5db1-49df-a874-dbc4ba2df4fb?rtAction=1566994924233
29. august 2019 - 08:41 #2
Jeg beklager, men var ikke klar over at man fik svar så hurtigt. :-)
Vi tar den videre på Microsoft.....