Avatar billede Websen Praktikant
22. august 2019 - 16:42 Der er 4 kommentarer

Surface Laptor model 1769 re-installe fejl

Jeg har re-installeret min Surface og bedt den gendanne til fabriks indstillinger, ved at slette alle filer, mapper m.a.
Når den har kørt første del af processen og maskinen genstarter, går den i gang med at installere Windows 10 ved at tælle op i procenter. Når den kommer til 38% kommer den med en fejl, som jeg kun kan svare "ok" til.
Fejlen lyder:
"Windows could not parse or process the unattend answer file for pass
(specializ). The settings specifiel in the answer
file cannot be applied. The
Error was detected while processing settings for
componene (microsoft-windows-shell-setup).

Når jeg trykker ok genstarter Windows og lader mig komme til en låseskærm/bruger login.
Jeg har prøvet administrator, men den skriver nu at bruger er låst og jeg skal kontakte administratoren. Hvilket er mig, men jeg kan intet gøre.
Processen har jeg prøvet flere gange og kommer til nøjagtigt samme sted hver gang.

Hvordan kan jeg formater/geninstallere Windows på den?
Det er første model af surface Laptor?????
22. august 2019 - 17:29 #1
Du kan bruge installationsmedier (et USB-flashdrev eller en dvd)

https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209
Avatar billede Websen Praktikant
27. august 2019 - 11:41 #2
Hej Overgaard1654
Jeg har prøvet med dit link, lagt det ned på en usb, og bedt Surface laptor om at genstarte og starte op fra usb, men det vil den heller ikke..?
27. august 2019 - 15:07 #3
hvad siger den

Sluk for din Surface.
Indsæt USB-drevet, der kan startes fra, i USB-porten på din Surface.
Tryk på tænd/sluk-knappen for at tænde den.
27. august 2019 - 15:09 #4
Sæt din bootbare USB-enhed til USB-porten
Tryk og hold på lydstyrkeknappen nede
Tryk og slip strømknappen
Når Surface-logoet vises på skærmen, frigør du lydstyrkeknappen, ikke før