13. august 2019 - 10:37Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Oprettelse af intern Wiki side til firma
Hej med jer,
Jeg sidder I et firma, og kunne godt tænke mig at lave en intern wiki side til firmaet, et slags intranet hvor prodcedurer osv. er beskrevet. Kun tilgængligt for de ansatte.
Hvordan begiver jeg mig I kast med det nemmest?
Er der nogle gode sider på nettet hvor man kan læse mere om dette?
Jeg undskylder på forhånd, hvis spørgsmål er lagt I den forkerte kategori.
En "helgardering" kunne være Micro$oft Sharepoint - her er der allerede en række plugins til Office-pakken, der integrerer direkte ind i den, både i forhold til publicering og versionering af dokumenter.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.