Avatar billede Nervatos Seniormester
05. august 2019 - 20:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NVIDIA GEFORCE RTX 2080 Ti Founders Edition

Hej med Jer

Jeg kunne godt tænke mig at købe NVIDIA GEFORCE RTX 2080 Ti Founders Edition, men kan ikke umiddelbart finde den på de danske sider. Kan finde noget med MSI og Asus. Jeg vil gerne have det originale kort og havde tænkt mig at bestille det direkte på Nvidias hjemmeside. Men jeg kan ikke umiddelbart se, om jeg kommer til at betale told af kortet, inden jeg modtager det.

Nogen som kan hjælpe mig videre? :o)
God aften.
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. august 2019 - 21:25 #1
https://da.wikipedia.org/wiki/NVIDIA

Så vidt jeg ved er det Nvidia der producerer grafikprocesserne GPU, men det er grafikkort producenterne der udvikler selve grafikkortet, ligesom Intel og AMD producerer CPU (grafikkortprocessorer)
Avatar billede Slater Ekspert
05. august 2019 - 21:31 #2
#1 Men Founder's Edition er netop et produceret af Nvidia selv. Opretter ved godt hvad han spørger om.
Avatar billede eurositi Ekspert
05. august 2019 - 21:36 #3
Hvis 2080Ti Turing svarer til Founders' Edition, koster den så vidt jeg kan se 9799 kroner. Nvidia sender så vidt jeg kan se produktet fra EU, hvorved du slipper for importtold.

Men havde de sendt kortet fra f.eks. USA, var der røget cirka 3000 kroner oven i prisen: https://www.toldpriser.dk/toldberegner
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. august 2019 - 21:48 #4
#2 Helt ok. Jeg var heller ikke sikker, så det var også derfor jeg skrev "Så vidt jeg ved" :-)
Avatar billede Nervatos Seniormester
06. august 2019 - 12:59 #5
Tak for svar.

#3, hvor ser du - at de leverer fra EU? Har svært ved at finde lige netop denne information på nettet.
Avatar billede eurositi Ekspert
06. august 2019 - 13:29 #6
Hvis du på denne side https://www.nvidia.com/da-dk/geforce/graphics-cards/rtx-2080-ti/ klikker på "Føj til Indkøbskurv", kan du i bunden af den efterfølgende skærm se, at den EU-baserede reseller hedder Digital River Ireland Ltd.

Fragten er også inkluderet (dét manglede da også bare til dén heftige pris) ;)

Det kan desuden købes via partnere, herunder Proshop, Komplett og El-Giganten.

Ovennævnte udgave er det samme som Founders' Edition, for den officielle Founders Edition webside (https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-rtx-founders-graphics-card-breakdown/) linker videre til ovenstående købs-side.