Avatar billede ftk Nybegynder
27. august 2001 - 23:29 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

DeSiGN!....

Sad lige og fumlede med et design og der kom dette ud af det: www.nettohost.dk/netverden/dzign/

Noget jeg skal bygge videre på ?
Hvad syns I ?
Avatar billede phrozia Juniormester
27. august 2001 - 23:31 #1
Jaa... det ser ok fedt ud.. Ville måske vælge en lidt mindre gennemtrængende farve, den orange altså...
Avatar billede phrozia Juniormester
27. august 2001 - 23:32 #2
Sponsor bliver til sponser OnMouseOver...
Avatar billede victorgladium Nybegynder
27. august 2001 - 23:32 #3
Det ser ret godt ud indtil videre men hvad har du tænkt dig at smidde ind på siden?
Avatar billede ftk Nybegynder
27. august 2001 - 23:33 #4
ja hurtigt lavet =) =)

mht. farverne såeh er det en side for unge (D q du jo ikke vide) og de vil jo ha fæjst og farver derfor den orange farve =)
Avatar billede victorgladium Nybegynder
27. august 2001 - 23:44 #5
Ok jeg synes ikke du skal lave den ligesom sol.dk og jubii.dk de er meget forvirrende jeg har tit tænkt på hvor irriterende den er, lav den enkelt men stilfuld, det ser bedst ud, også i længden. og så ligner den ikke enhver anden side på nettet...
Avatar billede friiser Nybegynder
28. august 2001 - 00:03 #6

Fed opbygning 10@13

~friiser~
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2001 - 00:35 #7
bumbum... scroller i både 800 og 1024...

8@13
Avatar billede ftk Nybegynder
28. august 2001 - 22:35 #8
Tak for kommentarene =)
Avatar billede arctic Nybegynder
02. september 2001 - 00:40 #9
Intet virker, heller ikke forsiden - sponsor forsvinder op i den øverste linje når man forsøger.