Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
02. juli 2019 - 20:25 Der er 1 løsning

CS:GO sdk vil ikke loade Custom Textures på andens computer.

Hej...

Jeg har længe brugt CS:GO SDK til at lave CS:GO Maps. Jeg tænkte at jeg ville lave nogle Custom Textures til mit map. Jeg fik det hele til at virke fint på min egen computer, men da jeg udgav mappet inde på steam workshop og spillede med min ven var alle mine Custom Textures sorte. Jeg har en ide om at jeg bare kan sætte samme filer ind på hans computer men det ville ødelægge ideen om at man bare downloader mappet og spiller det. Håber i har en ide til hvad jeg kan gøre.

Mads
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2019 - 00:57 #1
nogen havde samme problem.
der står her du skal bare pakke dem med VIDE
(der er link til den)
https://steamcommunity.com/app/211/discussions/0/133256758573082361/