Avatar billede benneweis Juniormester
21. juni 2019 - 14:40 Der er 4 kommentarer

convertere en json fil til access database

Hej

jeg en json fil eksporteret fra google firebase med nogle brugere i. jeg vil gerne have denne converteret til en access database. er der nogen der kender til en måde det kan gøres forholdsvis nemt.
Avatar billede terry Ekspert
21. juni 2019 - 17:50 #1
I haven't tried this myself so no idea if its usable
https://access-programmers.co.uk/forums/showthread.php?t=295789
Avatar billede benneweis Juniormester
27. juni 2019 - 10:49 #2
Hej
jeg har kigget på løsningen fra terry. og må konstaterer at jeg ikke er dygtig nok til at få den sat rigtigt op til min json fil. er der måske en der kan hjælpe ?
Avatar billede terry Ekspert
27. juni 2019 - 13:10 #3
If you can send me a copy of your json file I will try and find a bit of time to see if I can get something to work.
ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede benneweis Juniormester
27. juni 2019 - 14:45 #4
Tak Terry
jeg har sendt en mail til dig