Avatar billede plok Forsker
07. april 2019 - 14:47 Der er 1 kommentar

Fortnite lag - Husene er også dårlig grafik?

Hej.

Jeg en fætter som spiller Fortnite men der er opstået problemer med at den lagger en del, og husene i spillet er rigtig dårlig grafik?

Jeg har opdateret alle drivere og det hjalp på, at manden/Playeren kom frem igen. Den har været væk i nogle dage så man ikke kunne se "sig selv" (Playeren)

Ved I hvad problemet kan være?

Specifikationer:
CPU: AMD Ryzen 3 1200
GPU: MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB Gaming X
RAM: Ballistix Sport DDR4 8GB RED
Bundkort: MSI B350 Tomahawk, Socket-AM4
Tower: Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB
Internet hastighed: ca. 25 Mbps (Download)
Windows 10 64-bit med sidste nye opdatering
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
10. april 2019 - 11:24 #1
r3 1200 og 1050 ti burde køre spillet på "epic" indstilling uden nogle problemer. Lag må derfor skyldes noget andet.
Jeg tillader mig at antage du og din ven er børn. Problemet med lag kan være virus/malware eller lignende.
Dårlig grafik kan skyldes indstillinger i spillet.

Først ville jeg afinstallere spillet.
Derefter hent malwarebytes her: https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/
Malwarebytes er en applikation der søger din computer igennem for malware, og finder den noget kan den også fjerne det.

Når i har kørt skanningen kan i afinstallere programmet igen. Dettes gøres ved at gå ind i indstillinger/apps, find malwarebytes på listen, klik på den og derefter på "fjern" knappen.

Derefter åbner i start menuen(ved at klikke på windows logoet i nedre venstre hjørne) og så uden at trykke på andet, skriver i virus. Virus- og trusselsbeskyttelse skulle gerne dukke op og i klikker på den med musen.
I vinduet der åbner er der en knap hvor der står "hurtig scanning" klik på den og lad den køre indtil den er færdig.

Finder den noget, kan den hjælpe med at fjerne det.

Til sidst installere i spillet igen og ser om det nu køre som det skal.

Hvis i synes det kan være lidt svært at gøre alle de ting jeg nævner, og i har en i familien der er god til computer, så vil jeg anbefale at i spørger dem om hjælp til at udføre de forskellige trin.

Håber det lykkes for jer, ellers skriv tilbage og jeg skal prøve at hjælpe.